Du har sandsynligvis set reklamerne for filmen Wanted. En film, der gik i biografen for et par måneder siden. Med kæmpestjernen Angelina Jolie i endnu en Oscar-nomineret rolle.
Forhåbentlig har du ikke været i biografen og se denne actionfiasko, og har du overvejet at købe den på dvd/bluray, så download lige filmen først.
For denne film stinker. Jeg havde ellers meget lave forventninger til denne film, som sådan set havde fået rimelige anmeldelser, som værende bedre end forventet.
Det korte resume af filmen - Wesley er en ung mand, der er træt af sit job. Hans bedste ven knepper Wesleys kone, hans chef er en ubehagelig størrelse af en kvinde, og hans far har han ikke set i mange år.
Wesley er søn af en af verdens bedste lejemordere, men en afhopper har slået ham ihjel. Wesley bliver indlemmet i lejemorderorganisationen, som gennem koder i vævede tæpper får navne på folk, der skal slås ihjel.
Første del af filmen handler om Wesleys uddannelse, hvor han afvænnes rollen som kontornusser til superlejemorder. Anden del af filmen jagter han sin fars morder. Bla bla bla og Wesley er blevet bedraget. Resten af filmen skulle være et actionepos i voldsom action med fede skydescener. Det er den ikke.
Denne film er røvsyg. Selv B-film virker intelligente ovenpå denne fuser. Hvornår har man sidst set en film, hvor Angelina Jolie blev slået ihjel? Det sker i denne film, men hvem er det der slår hende ihjel. Puha.
Hvad kan man sige om denne film. Den får Forudsigelig tidsspilde af den slags, der prøver at lave "Matrix-lignende" effekter for at få en elendig film til at virke spændende.
Ren tidsspilde. Jeg havde fået mere ud af at se prøvebillede.
...
Wanted = Bored
Redaktør: 3dotz
Wanted = Bored
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
- Geografisk sted: Østerbro
smag og behag.
den her anmeldelse rammer præcis min opfattelse af filmen
http://filmz.dk/film/wanted/biograf.
kort opsummeret:
"Filmen er opbygget efter den klassiske rutsjebanetur, som aldrig rigtig giver sine passagerer fred til at dvæle ved omgivelserne. Hvis man ikke har noget imod at lægge hjernen fra sig på hattehylden, er "Wanted" altså lige sagen. Med sine spektakulære billeder og forvrøvlede plot er filmen ikke synderligt svær at slå ud af hovedet bagefter. Faktisk vil denne anmelder næsten garantere, at det hele hurtigt er glemt igen. Men det er sjovt, så længe det varer."
den her anmeldelse rammer præcis min opfattelse af filmen
http://filmz.dk/film/wanted/biograf.
kort opsummeret:
"Filmen er opbygget efter den klassiske rutsjebanetur, som aldrig rigtig giver sine passagerer fred til at dvæle ved omgivelserne. Hvis man ikke har noget imod at lægge hjernen fra sig på hattehylden, er "Wanted" altså lige sagen. Med sine spektakulære billeder og forvrøvlede plot er filmen ikke synderligt svær at slå ud af hovedet bagefter. Faktisk vil denne anmelder næsten garantere, at det hele hurtigt er glemt igen. Men det er sjovt, så længe det varer."
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Må indrømme, at jeg heller ikke kunne tåle den. James McAvoy spiller så dårligt, at jeg næsten fik kvalme. Den er elendigt skrevet hvad angår dialoger, og så er den bare kedelig.
Den kunne have været fed, men hvorfor skal James McAvoy være så elendig? Han skriger hele tiden, kommer med ligegyldige åndsvage replikker og er ekstremt utroværdig.
En slem skuffelse af en film.
Den kunne have været fed, men hvorfor skal James McAvoy være så elendig? Han skriger hele tiden, kommer med ligegyldige åndsvage replikker og er ekstremt utroværdig.
En slem skuffelse af en film.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg så filmen for en uges tid siden... det var en blandet fornøjelse.
Hvis jeg havde ligget på sofaen med tømmersvende og den kørende i baggrunden var det okay tømmermandstv/drengerøvsvoldactionbrag - men som filmoplevelse lå den langt under hvad jeg havde forventet. Jeg havde håbet historien var federe og den var mere kompleks og fængende.
Ja, den havde bestemt nogen fede effekter med bullettime og 360 kamera sccchwing, men den fallerede i mange situationer til forudsigelige dialoger og handlinger hvor jeg fik deja vu'er over "har jeg ikke set det en del gange før"; den fortabte søn, den ukendte skæbne og good cop/bad cop.
Gå ind og se Batman - Dark Knight i stedet! Den har alt hvad den her mangler og mere til...
Med tømmermænd, fastfood og sofa
:
Ædru, cola og 90kr bio billet
:
Hvis jeg havde ligget på sofaen med tømmersvende og den kørende i baggrunden var det okay tømmermandstv/drengerøvsvoldactionbrag - men som filmoplevelse lå den langt under hvad jeg havde forventet. Jeg havde håbet historien var federe og den var mere kompleks og fængende.
Ja, den havde bestemt nogen fede effekter med bullettime og 360 kamera sccchwing, men den fallerede i mange situationer til forudsigelige dialoger og handlinger hvor jeg fik deja vu'er over "har jeg ikke set det en del gange før"; den fortabte søn, den ukendte skæbne og good cop/bad cop.
Gå ind og se Batman - Dark Knight i stedet! Den har alt hvad den her mangler og mere til...
Med tømmermænd, fastfood og sofa
:
Ædru, cola og 90kr bio billet
:
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Jeg er fuldkommen enig. Det er simpelthen så frygteligt og helt galt bliver det da den onde hedder Sloan - well hello, vi er nogle der har set Alias og faktisk godt kan lide den serie, så lad være med at ødelægge den for os!
Sådan en gang lort, ja.
Sådan en gang lort, ja.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright