CA Party på A-Bar KBH
Redaktør: Moderators
Jeg vil gerne være behjælpelig med 10 års dagen, men har ikke tid til den her, selvom jeg skide gerne ville være med.
Hvis vi har info om 10 års dagen i god nok tid, burde vi kunne arbejde på at få nogle sponsorer til at stikke os nogle ting og sager i form af sprut, vin, bajer osv.
Og så kunne vi jo lave det til et event som folk uden for CA også synes kunne være spændende. Altså til efter kl. 22-23 når stedet nu åbner normalt.
Hvis vi har info om 10 års dagen i god nok tid, burde vi kunne arbejde på at få nogle sponsorer til at stikke os nogle ting og sager i form af sprut, vin, bajer osv.
Og så kunne vi jo lave det til et event som folk uden for CA også synes kunne være spændende. Altså til efter kl. 22-23 når stedet nu åbner normalt.
Hvis vi Feffe eller andre kan stable noget på benene i mellem jul og nytår, så synes jeg absolut det kunne være en fed idé. Men jeg vil dog ikke garantere at jeg selv har tid til at deltage. Netop pga. min jul og nytår er planlagt mere eller mindre, og at jeg ved jeg skal arbejde morgenvagter hele julen.
Men jeg synes vi skulle smide en del krudt i 10-års-festen. Det er trodsalt et rimeligt stort årstal at passere for et website (endnu). Counteren er oprettet den 26. maj 1999, så vi kunne evt. sætte datoen for festen til lørdag den 30. maj 2009? Så har folk fået løn om fredagen.
Men jeg synes vi skulle smide en del krudt i 10-års-festen. Det er trodsalt et rimeligt stort årstal at passere for et website (endnu). Counteren er oprettet den 26. maj 1999, så vi kunne evt. sætte datoen for festen til lørdag den 30. maj 2009? Så har folk fået løn om fredagen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
God dato og så har jeg måske mulighed for at trække lidt godter ud af vores sponsorer til SIMPEL festen i april.
Umiddelbart vil jeg tro det blir Shark/Cult, Carlsberg, Somersbye og måske en sprut sponsor.
Men det kan jeg først kommer videre med når vi har faste planer osv.
og så skal vi finde noget vi kan tilbyde dem.
Umiddelbart vil jeg tro det blir Shark/Cult, Carlsberg, Somersbye og måske en sprut sponsor.
Men det kan jeg først kommer videre med når vi har faste planer osv.
og så skal vi finde noget vi kan tilbyde dem.
-
..
Det lyder jo som en glimrende ide, begge fester..
Re: ..
night_hawk skrev:Det lyder jo som en glimrende ide, begge fester..
Jeg tror, jeg simpelthen bliver nød til at være der, har skuffet night-hawk for mange gange...
Jow tak!!! så kan vi fylde en bil fra odense ???
the sound won't listen!
-
wlt skrev:night_hawk skrev:Det lyder jo som en glimrende ide, begge fester..
Jeg tror, jeg simpelthen bliver nød til at være der, har skuffet night-hawk for mange gange...
alt alt for mange gange, din dumme hund!
-
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Heh, jeg er lige med på en flowmand herwlt skrev:night_hawk skrev:Det lyder jo som en glimrende ide, begge fester..
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Den aften var legendarisk - var lige blevet dumpet af damen få timer før - ender med at vi vælter rundt i alkohol på A-Bar med CA drengene et par timer senere. IRC var et vigtigt socialt værktøj!bpm skrev:puha har ikke været på abar siden den gang med frz, sensei og andz, og det er fame mange år siden. blev så fuld at jeg kastede op i 2 isterning-kander... fy for satan !! glemmer aldrig den tur. eller det jeg kan huske af den.
men jeg er frisk på noget...
Ikke andet at sige end: Den aften var legendarisk, og min sidste gode aften på A-Bar... Må være mange år siden nu :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Har deres "officielle" målgruppe ikke altid heddet det?explodedk skrev:niiice. så har de lige sat alderen op med 10 år i gennemsnit... smukt...Feffe skrev:Målgruppen hedder 20-28 år nu her.
Jeg kan ikke, er sku for presset mellem jul og nytår... og generelt i december. Men er frisk på noget vips der inde igen..
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
z
så kan jeg nok også lokkes til stadenTheJackal skrev:Jeg er fresh..
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Hvaaaa Feffe, har du fundet ud af noget mellem jul og nytår? For jeg kan se at min arbejdsplan er blevet ændret. Nu skal jeg så til gengæld arbejde 22-06 fra 31. december til 1. januar (haha they wish), men så har jeg så fri i julen. Så bliver det til noget? Eller skal vi gemme krudtet til 10-års-festen?
nco\\ CHART ATTACK 1999