Det dummeste du har lavet bag en pult :0)

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Det dummeste du har lavet bag en pult :0)

Indlæg af weisz »

Så skal vi have nogle historier frem ! Har du nogensinde lavet noget dumt, uheldigt, generelt pinligt eller noget vildt på et job, så har du nu muligheden for at krybe til korset :-) Om det er opkast, tabe microfonen, ødelægge noget eller give den gas, med en fra det andet køn, eller samme... :-) I dont care, håber i vil og kan bidrage med en masse !

Jeg har så sent som i Lørdags for første og eneste gang magtet at ramme "POWER" knappen på mixeren, da dén knap sidder klods op af der hvor mic'en skal sidde, det skulle selvfølgelig ske da aftenen peakede... :P

Så har jeg lagt blødt ud, forventer at den bliver stukket med flere lysår !!

- go go go peeps ! -
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hehe power knappen SKAL man ramme på et eller andet tidspunkt - du spillede på en djm600 ?

Altså ud over at slukke numre der kørte, skrue ned for master, vælte en monitor osv så har jeg intet foretaget mig som er pinligt!

Og Daclwon du holder din kæft!
Svolle
Indlæg: 17
Tilmeldt: 04 maj 2008, 12:08

Indlæg af Svolle »

DjMail skrev:Og Daclwon du holder din kæft!
Hehe, når du slutter med den kommentar er det lidt svært at tro dig...
You sunk my scrabbleship
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Det er mere lige for at sikre at jeg ikke har lavet noget virkelig dumt som jeg ikke kan huske pga. alkohol.

Men kan dog sige at jeg tilgengæld har underholdt et dansegulv med 40 gæster ved hjælp af En CDJ 1000 og en DJM800 i 30 min :)

Hvad skal man også med to afspillere hehe
weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Indlæg af weisz »

DjMail skrev:Hehe power knappen SKAL man ramme på et eller andet tidspunkt - du spillede på en djm600 ?
Nej det er en DJM3000 zzz, har selv en 800 og der er man fri for den placering ! Vælte en monitor !? Du gør hvad som helst for at få opmærksomhed hva ;-) Det med én afspiller kender jeg udemærket godt, hvor er det dejligt med den roll effect ;-)
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
paleface
Indlæg: 84
Tilmeldt: 03 okt 2005, 09:11
Geografisk sted: Festival Danmark

Indlæg af paleface »

Er et blowjob mens man dj'er indenfor denne kategori?
Mix music - not drugs!
weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Indlæg af weisz »

paleface skrev:Er et blowjob mens man dj'er indenfor denne kategori?
Smartass ;) gider du godt uddybe den historie ?
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Ace
[Ltd edition]
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 24 mar 2005, 19:53
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

weisz skrev:
paleface skrev:Er et blowjob mens man dj'er indenfor denne kategori?
Smartass ;) gider du godt uddybe den historie ?
Vel kun hvis pulten vælter og man opdages ?

Ellers er det slet ikke vildt nok, den SKAL vælte ;D
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Ace skal vi snakke om at vælte pulte ??????
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

tror ikke jeg har lavet så meget dumt endnu.. har spillet 1 år.. og det værste indtil videre er når en idiot tager strømmen til de mindre privat fester, (dejligt med mit udstyr så starter det sindsyg hurtigt op igen og fortsætter hvor den slap)

ellers på en af mine første jobs peakede det rimelig godt og så fik jeg trykket den forkerte CD ud.. :crybaby: typisk.. og så er der jo den typiske med hakker i CDen og så har man ikke lige den næste klar.. :/
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Har også prøvet at skubbe både CDer ud og kommet til at fade til forkerte kanaler og den sådan ting. Jeg har dog aldrig været et hit live. Er delvist rytme og tone døv, så vil godt kunne se tingene på en computerskærm og lytte det igennem en del gange.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Det dummeste jeg har gjort er altid sket foran pulten. Med en promille på 28,8 vil man til tider se mig danse 8O
"Æren" tilfalder dog kun et par ganske særlige mennesker, jeg gider svinge rundt med.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Jeg væltede ikke den monitor for at få opmærksomhed - jeg væltede den fordi den var i vejen.

En eller anden elendig lydmand havde sat den på sit lille lorte stativ lige op i fjæset på mig.

Efter at have bedt ham om at flytte den 2-3 gange, måtte jeg selv flytte den lidt, hvilket resulterede i at han blev skide sur og bla bla bla - så sparkede jeg den selv væk.

han blev ikke glad, men han lavede modsat heller ikke lyd til den fest igen næste gang.
stacok
Indlæg: 545
Tilmeldt: 21 feb 2008, 17:34
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Stod til et fedt halbal i Vodskov eller noget med høj promille, det rimelig lang tid siden.. Stod og fyrede den super max af, da lige pludseligt faldt hele lys stativet ned der hang over pulten ned og smadrede lige ned foran pulten, alle lå flade af grin, det viser sig så at mig og mine kammerater havde glemt at skrue de vigtigste bolte fast, kun 9.000 dkr. :oops:
Brugeravatar
CCK^
Indlæg: 725
Tilmeldt: 24 sep 2003, 21:41
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

"fedt" "halbal" "vodskov" det var noget af et oxymoron :)
Da Clown
DJ
Indlæg: 811
Tilmeldt: 22 apr 2002, 20:15
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

DjMail skrev:Og Daclwon du holder din kæft!
Vil så ikke mene du har gjort noget pinligt i pulten i mit nærvær... nærmere en Kenneth.. hehe..

tror faktisk heller ikke jeg har været så pinlig igen, eller måske lige den gang jeg arbejde i spanien, at jeg en aften i en brandter begyndte at spille creamy - æblemand for et spansk publikum.... men det er jo hvad der ka ske...
Brugeravatar
Raun
Indlæg: 488
Tilmeldt: 28 dec 2007, 18:16
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Det med at trykke den forkerte skive ud er en klassiker. Ellers så har jeg et lille opgør med en MA Lightcommander, hvor jeg tit og ofte kommer til at rive en fader knap af når der skal bruges blinder. Den kan sq ikke holde til at man danser samtidig.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

DjMail skrev:Det er mere lige for at sikre at jeg ikke har lavet noget virkelig dumt som jeg ikke kan huske pga. alkohol.

Men kan dog sige at jeg tilgengæld har underholdt et dansegulv med 40 gæster ved hjælp af En CDJ 1000 og en DJM800 i 30 min :)

Hvad skal man også med to afspillere hehe
Ja tak - det kender jeg godt. Da jeg startede som DJ var der ingen CD´ere.. kun vinyl.
Og en nytårs aften var et 100% sikkert festbrag.
Så var det altså surt, når den ene nål knækkede, fordi det gik lidt vildt for sig i pulten, og bossen søreme ikke havde fået købt et par ekstra (som iøvrigt også manglede for 1 måned siden)...
Så en hel halv nytårsaften-party på én 1210 og mikrofon... så´ man på job ;)

Og nej, blowjob i pulten er ikke med i den pinlige kategori, medmindre det er chefens kone OG... det opdages. (Men det er til gengæld rigtig fedt 8) )
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
weisz
Indlæg: 348
Tilmeldt: 27 aug 2008, 11:16

Indlæg af weisz »

Plys - det nye kuld skrev:
DjMail skrev:Det er mere lige for at sikre at jeg ikke har lavet noget virkelig dumt som jeg ikke kan huske pga. alkohol.

Men kan dog sige at jeg tilgengæld har underholdt et dansegulv med 40 gæster ved hjælp af En CDJ 1000 og en DJM800 i 30 min :)

Hvad skal man også med to afspillere hehe
Ja tak - det kender jeg godt. Da jeg startede som DJ var der ingen CD´ere.. kun vinyl.
Og en nytårs aften var et 100% sikkert festbrag.
Så var det altså surt, når den ene nål knækkede, fordi det gik lidt vildt for sig i pulten, og bossen søreme ikke havde fået købt et par ekstra (som iøvrigt også manglede for 1 måned siden)...
Så en hel halv nytårsaften-party på én 1210 og mikrofon... så´ man på job ;)




Og nej, blowjob i pulten er ikke med i den pinlige kategori, medmindre det er chefens kone OG... det opdages. (Men det er til gengæld rigtig fedt 8) )

,... oh.... thats just evil... :!:
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Oh yes - knækkede nåle.

Jeg havde ALTID 2 nåle med concorde huse i min taske, for hvor kom man tit ud til et spillested hvor den ene nål liiiige var gået i stykker eller der sad et skramlet hus med tape på.

Og man ved godt hvem der får skylden hvis festen ikke brager afsted - det gør DJén, så derfor havde jeg altid nåle med.

Så blev der bare lagt 250 i nåle leje pr. nål oven i mit fee når jeg skulle ha min løn.
Besvar