Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Har set ca. den pris i sidste uge, og mandag og tirsdag i denne uge også, endda på stationer med kiosk (Statoil og Q8 ).

Tror den er endnu bedre på mandag... lokal priskonkurrence i Kolding = altid billig benzin :D
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Band Of Brothers-boxen er lige kommet ind af døren - juhu.
BØH
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Drud skrev:lokal priskonkurrence i Kolding = altid billig benzin :D
Oh yeah - et smut fra storcentret, og ned og vende ved McDonalds, så er man både forbi Shell, Q8 og Jet - de to sidste presser som regel hinanden helt vildt.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Teambuilding med jobbet efterfulgt af en god middag. En fantastisk start på weekenden :)
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Vi stod og ventede på toget på vej hjem, og der kom aldrig noget tog, da der så var gået 10 min ekstra, ringede vi til DSB Nattevagt for at høre hvad der skete. Hun kunne så se at toget have været der for ikke så lang tid siden, fra et andet spor end det som der var oplyst, så vi nåede ikke vores tog.... I mellemtiden holde der et tog som skulle køre "tomt" til Hovedbanen, jeg fik så snakket med lokoføreren og spurgte om han ville stoppe næste station med os 3 mennesker i, da det alligevel var på vejen... Han ville gå med til det hvis togføreren ville. Det ville han så vi kom alligevel hjem... Se det kalder jeg rigtig rigtig god service!!! Så for engangsskyld takker jeg DSB's personale... At Djmail så siger at DSB stinker, det gør de ikke !!!!!!! :) Jeg er glad for at komme hjem en time før alligevel.. ! :)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

De fleste mennesker er normalt til at snakke med, så længe man holder en ordentlig tone.
BØH
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Mjaaa, nogle er andre er så egoistiske at de kun tænker på selv at komme hjem. At togpersonalet så var friske på at stoppe selvom toget slet ikke skulle stoppe nogle steder, er jo kun super fedt !! :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

så fordi de redder en fuck up i deres system - så er de mega seje ?

Skandaløst firma med lorte service!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

goafreak skrev:Band Of Brothers-boxen er lige kommet ind af døren - juhu.
Den almindelige dvd- eller den nye Bluray-boks? Har lige fået en postafhentningsseddel, som gerne skulle være BoB BR-boksen.

Kom hjem fra Berlin i går aftes. Vi kom to timer før med færgen, så det var kanonlækkert at kunne låse sig selv ind ved ti-tiden og ikke først ved midnat.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Har haft den første virkelig "all-nighter" i denne projektperiode.

Det er lidt et ambivalent forhold jeg har til denne tid. For jeg hader det pres, der lige er i situationen men holder også enormt meget af det. Det flytter grænser for hvad man troede var fysisk umuligt med hensyn til søvnbehov og effektivitet i skrivemetode.

Og så er det nogle ufalligt sjove nætter der kommer ud af det :)

Nu vil jeg i seng. Håber jeg vågner når vækkeuret ringer kl. 11.30.

PS. jeg vil gerne vækkes med morgenmad på sengen. En klassisk bacon og æg brunch ønskes. Gogogogogo!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Tror langt over halvdelen af mine opgaver i gymnasiet blev skrevet natten før og på universitetet har vi har en del 24-timers-prøver, så der er man også lidt tvunget til det.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:Har haft den første virkelig "all-nighter" i denne projektperiode.

Det er lidt et ambivalent forhold jeg har til denne tid. For jeg hader det pres, der lige er i situationen men holder også enormt meget af det. Det flytter grænser for hvad man troede var fysisk umuligt med hensyn til søvnbehov og effektivitet i skrivemetode.

Og så er det nogle ufalligt sjove nætter der kommer ud af det :)

Nu vil jeg i seng. Håber jeg vågner når vækkeuret ringer kl. 11.30.

PS. jeg vil gerne vækkes med morgenmad på sengen. En klassisk bacon og æg brunch ønskes. Gogogogogo!
Hehe - jeg har ikke afleveret noget før ca. 10 efter deadline... ALT i mit liv er lige efter sidste deadline, og så nogle overbærende sekretærer :) - det startede allerede i folkeskolen.. I gymnasiet gik jeg tit først i gang med stilene efter midnat. Min "rekord" er at hente stileemnerne hos en ven 2:30 om natten :s - det mærkeligste var at jeg fik 10 for den :/

All nighters er for the win - man er fri for at mødes 40 gange i ugerne op til, og man får presset sindsygt mange sider af på absurd kort tid. Har lavet 30-40 siders afleveringer på en nat :) .
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Skrev hele vores sidst projekt på 4-5 dage.
Vi indtog et forelæsnings lokale og et andet lille lokale og boede der i 4-5 dage hehe.

et stk 10 tal for 5 dages hårdt arbejde er squ ok :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Vi sidder sammen hver dag fra nu til afleveringen d. 16. december. Dette gælder både dag og nat. Om end vi dog i de knap så fuldt pressede perioder gerne sover i vores egen seng.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

JEG SIGER AAB JEG SIGER CELTIC JEG SIGER DET SÅ SUPER SUPER SUPER NICE!!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Det pisseirriterende bolchestribede AaB-hold er nok verdens heldigste...! De vinder en kamp på på et afrettet skud samt et selvmål! :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
stacok

Indlæg af stacok »

TheJackal, du har vidst fået det forkerte ben op af sengen - AAB kører med klatten!
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Kan skam sagtens unde dem en sejr... og synes også det er kanont at vi har hold ude i Europa.. :) Men for pokker hvor var de heldige..! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Må give "stacok" ret. AaB køre fandme med klatten,
Det første dansk hold der kan gå vider i en champions league gruppe spil. :D

AaB forever.

Selv Homer er AaB fan :lol:

Billede
Celebrate Your Life With House
stacok

Indlæg af stacok »

Jackal, det super sejt de har hold med - men der ingen held i spil - Caca's mål, det var meningen. Selvmålet, hvis han ikke havde ramt den - så havde Curth eller en eller andet tyret den i mål :P?

jch, selvfølgelig gi'r du mig ret!:D
Besvar