Jeg er på jagt efter endnu et HDMI kabel, og kunne huske min tråd vedr. vejledning, og der havde jeg skrevet, at jeg ville investere i det nævnte surround sound sæt fra Samsung, og det har jeg gjort - 5000 kr som 'Metro Kup' i Metro sjovt nok! (fun fun) Og de 5000 er sgu givet rigtig godt ud! Bassen var dog meget dominerende til at starte med, også selvom jeg via menuen havde skruet helt ned for sub'en, og så savnede jeg noget klarhed i de højeste sekvenser - men efter en automatisk kalibrering (der medfølger en mikrofon til det) var lydoplevelsen en hel anden! Jeg er meget tilfreds med købet i relation til prisen. Og det passer perfekt ind i en lejlighed hvor man alligevel ikke har brug for det bedste (og mest larmende) fra Hifi Klubben, men gerne ville kunne få lidt fornemmelse af en tur i biografen fra sofaen nogen gange
Nu ved jeg ikke lige hvordan jeg tilføjer CA stjerner, men sættet skal ha' 4 ud af 5. Det er både en fryd for øje og øre, men subwooferen trækker ned- på trods af kalibreringen. Den er for hul i lyden, altså 'buldre' for meget og mangler kontante slag i sin basgang, hvilket næsten ikke bør kunne lade sig gøre for en 8" !
Samsung HT-TXQ120
Redaktør: 3dotz