Jeg får nok ikke sex i aften

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund
Indlæg: 1293
Tilmeldt: 18 sep 2003, 22:15

Jeg får nok ikke sex i aften

Indlæg af Sig-Mund »

En lille historie om: - Jeg får nok ikke sex i aften ...

Jeg har aldrig helt fundet ud af hvorfor mænd og kvinders sexbehov er så forskellige... og jeg har aldrig helt forstået det der Venus og Mars pjat, ligesom jeg aldrig har forstået, hvorfor mænd tænker med hovedet, mens kvinder tænker med hjertet.

For eksempel...
En aften i sidste uge da min kæreste og jeg var på vej i seng fik jeg lyst og begyndte at røre ved hende og pludselig siger hun: "Jeg har ikke lyst i aften, skat... gider du ikke bare holde lidt om mig?"

HVAD??? Hvad fanden er nu det?

Og så siger hun det som alle mænd frygter mest: "Du er simpelthen ikke i kontakt med mit følelsesmæssige kvindelige behov, så jeg kan ikke tilfredsstille dit mandlige fysiske behov."

Da hun så det mærkelige udtryk i mit ansigt sagde hun:"Kan du ikke bare elske mig for det jeg er, og ikke for det jeg kan gøre for dig i soveværelset?" Da jeg forstod, at jeg ikke ville få noget sex den aften, lagde jeg mig til at sove.

Den næste dag besluttede jeg, at tage en fridag for at tilbringe dagensammen med hende... Vi gik ud og spiste en dejlig frokost og tog derefter i Field's for at shoppe. Jeg gik rundt med hende mens hun prøvede flere meget meget dyre sæt tøj. Hun kunne ikke bestemme sig så jeg sagde til hende: "Tag bare dem alle sammen, skat". Hun ville så have et par sko til det nye tøj, og jeg sagde: "Lad os købe et par til hvert sæt tøj, skat".
Derefter gik vi ind hos en guldsmed, hvor hun valgte et sæt diamantøreringe, og nu var hun helt ekstatisk... Jeg begyndte at tro, hun testede mig, for nu bad hun om en hestesaddel, selvom hun ikke kan ride, og jeg tror jeg tog fusen på hende, da jeg sagde: "Selvfølgelig skat".

Hun opnåede nærmest seksuel ekstase af bare ophidselse og med det største smil sagde hun nu: "Det var vist alt skat, lad os gå til kassen og betale" Jeg kunne næsten ikke holde masken, da jeg sagde: "Nej skat, jeg har ikke rigtig lyst"

Hun blev helt blank i ansigtet og hendes kæbe ramte gulvet.

HVAD???

Og så sagde jeg: "Helt ærlig skat... Jeg vil bare have dig til at holde alle disse ting et øjeblik. Du er ikke i kontakt med mit finansielle behov som mand, så jeg kan ikke tilfredsstille dit shoppebehov som kvinde"
..og jeg fulgte op med: "Kan du ikke bare elske mig, for den jeg er, og ikke for hvad jeg kan købe til dig?"

(Det ser ud til at jeg heller ikke får sex i aften...)



Sikkert set før, men nu meget skæg
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Jeg smilede :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Kostas
Indlæg: 85
Tilmeldt: 07 jul 2007, 10:14

Indlæg af Kostas »

Det må sgu være på sin plads med lidt internet lingo - LOL :D
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hehe... good one..! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
DJonas
Indlæg: 197
Tilmeldt: 04 jan 2004, 02:33

Indlæg af DJonas »

Hahaha fuck mand, jeg er total flad af grin... den er så go' :D
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg tror jeg vil huske den der. Ret god humor :)
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Indlæg af dwr »

Jeg kunne heller ikke lade være med at trække en anelse på smilebåndet. Har ikke lige set den specifikke beskrivelse før, men en masse der ligner :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Heh et dejligt lille smil bredte sig på mit ansigt, på en dag hvor der ellers er pissekoldt, og jeg sidder med to teoretiske bøger om samfund og borger, jeg skal have flettet sammen til noget der lyder klogt - og med de bøger her er det en anelse svært...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Indlæg af Maunus »

Haha, den var meget god.

Indtil jeg kom til slutningen sad jeg og tænkte.. Sidder du nu her og skal fyldes os om hvor kedeligt dit sexliv er? :S - men så kom der heldigvis en pointe. hehe
SeZTor
Indlæg: 298
Tilmeldt: 26 apr 2002, 01:00
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af SeZTor »

Den var god ;-)
::..=-+-=SeZTor=-+-=..::...:::You don't understand the way I feel:::...
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Haha, Flad af grin. :D
Celebrate Your Life With House
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

haha - selv fra hunkøn.. :D
Billede
Brugeravatar
Giimpen
Indlæg: 916
Tilmeldt: 12 apr 2008, 23:39
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Giimpen »

Haha.. Alt for nice! :p
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
snabelfisk
Indlæg: 955
Tilmeldt: 11 dec 2002, 18:48
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Hahaha, priceless.

:D
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Besvar