Jordskælv?
Redaktør: Moderators
Jordskælv?
Heh.... Sidder midt i en semester opgave og har siddet oppe hele natten, da jeg her for en 10-15 minutter siden synes det hele rystede lidt...
Først tænkte jeg "nå, jeg må have været døset lidt hen", men så bestemte jeg mig for at have været ved mine fulde fem og at det måtte være sofa, der havde rykket sig lidt ud fra væggen jeg læner mig op ad...
Så kigger jeg op på min gruppe-kammerat og han spørger mærkede du det også? Hvorefter hans kæreste ringer og siger hun blev vækket af det...
Hvor har det været værst? Har lige set på nettet at det har været jordskælv.
Først tænkte jeg "nå, jeg må have været døset lidt hen", men så bestemte jeg mig for at have været ved mine fulde fem og at det måtte være sofa, der havde rykket sig lidt ud fra væggen jeg læner mig op ad...
Så kigger jeg op på min gruppe-kammerat og han spørger mærkede du det også? Hvorefter hans kæreste ringer og siger hun blev vækket af det...
Hvor har det været værst? Har lige set på nettet at det har været jordskælv.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Yup de har kørt max på den, på P3 her til morgen. Det målte 4.7 på Richter skalaen, og havde epicenter i det sydlige Sverige.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg sov, men vågnede af det og slog det i første omgang bare hen med at det var blæsten. Men da jeg stod op gik det op for mig at det umuligt kunne være blæsten der fik huset til at ryste sådan.
Så, så at der havde været et jordskælv
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Blev vækket og lå og stenede gevaldigt over det. Lød 100% som om nogen væltede ind i mit køkken, og begyndte at rive rundt i køkkenskabende - sådan ca. 2x1 sekund med 5 sek mellemrum.
Havde lige set the day the earth stood still inden jeg sov, så jeg tænkte "ALIEN INVASION". Men ak - viste sig som altid at være en kedelig realitet. Faldt da også hurtigt i søvn igen.
Havde lige set the day the earth stood still inden jeg sov, så jeg tænkte "ALIEN INVASION". Men ak - viste sig som altid at være en kedelig realitet. Faldt da også hurtigt i søvn igen.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Jeg oplevede nøjagtig det samme og havde de samme tanker. Jeg bor helt oppe under taget og vi har stillads rundt om hele huset, så jeg troede sku os det var et hurtigt vindblæst eller noget jeg havde drømt. Jeg følte at hele lortet rystedeSig-Mund skrev:Jeg sov, men vågnede af det og slog det i første omgang bare hen med at det var blæsten. Men da jeg stod op gik det op for mig at det umuligt kunne være blæsten der fik huset til at ryste sådan.
-
..
jeg var lige vågned for kort inden og prøvede at falde i søvn igen...
Men det virkede som hele huset stod og gyngede/hoppede samt alt inventar. det var en mærkelig fornemmelse hehe.
Kildede lidt i maven!
Men det virkede som hele huset stod og gyngede/hoppede samt alt inventar. det var en mærkelig fornemmelse hehe.
Kildede lidt i maven!
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg vågnede af det... der omkring 6 tiden stod bygningen og rumlede og lågerne på min skænk rystede, troede bare det var en drøm, indtil min nabo ringede og spurgte om jeg kunne mærke bygningen bevægede sig - først dér gik det op for os at der var noget galt. Der holdte ingen biler eller andet i nærheden - vi var et smut ude og kigge på bygningen... Så stod det på TV2 at det muligvis var jordskælv... Ganske rigtigt
-
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Mærkede det også her på tredje sal Det gyngede rimelig godt.
Synes dog det er helt til grin hvor meget nogle folk har hypet det op til...
Efter man har læst nogle folks reaktioner på tv2 og eb's hjemmeside skulle man jo tro at hele verden var ved at styrte sammen! Nu må nogle af de folk godt liiiige spænde hjelmen.
Citat inde fra EB:
"- Vågnede klokken 6.20 og troede, at et fly var styrtet ned meget tæt på, skriver Birgitte G.
Erik H fra Korsør skriver: Sidder i Korsør, og troede det var et skib, der var sejlet ind i havnekanten. "
Synes dog det er helt til grin hvor meget nogle folk har hypet det op til...
Efter man har læst nogle folks reaktioner på tv2 og eb's hjemmeside skulle man jo tro at hele verden var ved at styrte sammen! Nu må nogle af de folk godt liiiige spænde hjelmen.
Citat inde fra EB:
"- Vågnede klokken 6.20 og troede, at et fly var styrtet ned meget tæt på, skriver Birgitte G.
Erik H fra Korsør skriver: Sidder i Korsør, og troede det var et skib, der var sejlet ind i havnekanten. "