Jordskælv?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

dwr
Moderator

Jordskælv?

Indlæg af dwr »

Heh.... Sidder midt i en semester opgave og har siddet oppe hele natten, da jeg her for en 10-15 minutter siden synes det hele rystede lidt...

Først tænkte jeg "nå, jeg må have været døset lidt hen", men så bestemte jeg mig for at have været ved mine fulde fem og at det måtte være sofa, der havde rykket sig lidt ud fra væggen jeg læner mig op ad...

Så kigger jeg op på min gruppe-kammerat og han spørger mærkede du det også? Hvorefter hans kæreste ringer og siger hun blev vækket af det...

Hvor har det været værst? Har lige set på nettet at det har været jordskælv.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Yup de har kørt max på den, på P3 her til morgen. Det målte 4.7 på Richter skalaen, og havde epicenter i det sydlige Sverige.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg mærkede ikke en skid her i vestjylland.. :)

Men nu sover jeg også tungt.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Mærkede heller ikke noget. Bor i det indre århus.
Sover også rigtig tungt. :D
Celebrate Your Life With House
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg sov, men vågnede af det og slog det i første omgang bare hen med at det var blæsten. Men da jeg stod op gik det op for mig at det umuligt kunne være blæsten der fik huset til at ryste sådan.

Så, så at der havde været et jordskælv
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

jesper_ch skrev:Bor i det indre århus

Ja, vi blev snydt lidt herovre ;)
hirayz
Geografisk sted: papkasse

Indlæg af hirayz »

Vild nyhedsdag, jordskælv og stein bagger kommer til danmark.

Intet på fyn :D
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Blev vækket og lå og stenede gevaldigt over det. Lød 100% som om nogen væltede ind i mit køkken, og begyndte at rive rundt i køkkenskabende - sådan ca. 2x1 sekund med 5 sek mellemrum.

Havde lige set the day the earth stood still inden jeg sov, så jeg tænkte "ALIEN INVASION". Men ak - viste sig som altid at være en kedelig realitet. Faldt da også hurtigt i søvn igen.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Blev vækket af det, lågerne på mit skab åbnede og min fladskærm som midlertidigt står på gulvet stod og vippede frem og tilbage... men sjov følelse.. ville gerne prøve det igen!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Sig-Mund skrev:Jeg sov, men vågnede af det og slog det i første omgang bare hen med at det var blæsten. Men da jeg stod op gik det op for mig at det umuligt kunne være blæsten der fik huset til at ryste sådan.

Så, så at der havde været et jordskælv
Jeg oplevede nøjagtig det samme og havde de samme tanker. Jeg bor helt oppe under taget og vi har stillads rundt om hele huset, så jeg troede sku os det var et hurtigt vindblæst eller noget jeg havde drømt. Jeg følte at hele lortet rystede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Jeg mærkede heller ingen ting :-)

http://www.youtube.com/watch?v=3ZK7PkJgw6A
^haha :D
Slet mig
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

aroxdk skrev:
jesper_ch skrev:Bor i det indre århus

Ja, vi blev snydt lidt herovre ;)
Ja.
Men er glad for det, bare tanken om de sprut flasker og glas jeg har på en glas hylde over mit fjernsyn og anlæg.
Eller fjernsynet var væltet.

GamBi skrev:Jeg mærkede heller ingen ting :-)

http://www.youtube.com/watch?v=3ZK7PkJgw6A
^haha :D
Griner og ånsvagt samtidigt. :D
Celebrate Your Life With House
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

jesper_ch
Ja, er flad af grin
Slet mig
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg kan godt huske at jeg vågnede til morgen. Men jeg synes jeg huskede det som tordenvejr - og at jeg skulle pisse. Så faldt jeg i søvn igen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
night_hawk

..

Indlæg af night_hawk »

jeg var lige vågned for kort inden og prøvede at falde i søvn igen...

Men det virkede som hele huset stod og gyngede/hoppede samt alt inventar. det var en mærkelig fornemmelse hehe.

Kildede lidt i maven! :D
Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Yay, jeg har sovet igennem et jordskælv - jeg har ikke lagt mærke til noget overhovedet.
BØH
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Jeg vågnede af det, og tænkte på om det kunne være et jordskælv. Men så tænkte jeg at det nok bare var en drøm, prøvede at spjætte så lidt og tænkte at det sgu nok bare var det.
Fandt først ud af kl 14 at der havde været jordskælv og kom først der i tanke om, at jeg egentlig havde været vågen.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Jeg vågnede af det... der omkring 6 tiden stod bygningen og rumlede og lågerne på min skænk rystede, troede bare det var en drøm, indtil min nabo ringede og spurgte om jeg kunne mærke bygningen bevægede sig - først dér gik det op for os at der var noget galt. Der holdte ingen biler eller andet i nærheden - vi var et smut ude og kigge på bygningen... Så stod det på TV2 at det muligvis var jordskælv... Ganske rigtigt :)
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Ikke meget at rapportere fra Aalborg.. Ingen rystelser her..
Billede
axci

Indlæg af axci »

Mærkede det også her på tredje sal :) Det gyngede rimelig godt.

Synes dog det er helt til grin hvor meget nogle folk har hypet det op til...
Efter man har læst nogle folks reaktioner på tv2 og eb's hjemmeside skulle man jo tro at hele verden var ved at styrte sammen! Nu må nogle af de folk godt liiiige spænde hjelmen.

Citat inde fra EB:

"- Vågnede klokken 6.20 og troede, at et fly var styrtet ned meget tæt på, skriver Birgitte G.

Erik H fra Korsør skriver: Sidder i Korsør, og troede det var et skib, der var sejlet ind i havnekanten. "
Besvar