Årets julegavehøst '08

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

naRf

Årets julegavehøst '08

Indlæg af naRf »

Dette er nærmest en tradition. (sidste års topic)

Hvad har I fået af gaver ved denne højtid?

Min egen høst:

1. Paul Smith badekåbe
2. Blood Diamond (Blu-ray)
3. Band of Brothers boks (Blu-ray)
4. HDMI-stik
5. Lækkert skak-spil
6. Tommy Hilfiger hjemmesko
7. Paul Smith t-shirt
8. Klovn 5. sæson
9. Klovn-spillet
10. Skjorte fra Tommy Hilfiger
11. Indianapolis Colts trøje med nr. 87 - Reggie Wayne
Billede
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Sofa
Sofapuder
Kaffemaskine
Hvad er det værd (Spil)
500 kr
1000 kr
Billede
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

north face skoletaske
"Familie" med Jonathan Spang
deo
hjemmesko
kasket
USB-stick
et par strømper

NaRf, ved du hvor man kan købe sig sådan et par Hilfiger hjemmesko?
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ja nogen noget arve-halløj, som jeg ville smide ud, men så tog min mor det tilbage.
Noget glas-pis som jeg også ville smide ud, men så tog min mor det tilbage.

og så en sæbe - som jeg beholdt.

Alt i alt for i år - En sæbe til en værdi af omkring 10 kroner tops. Er jeg tilfreds - selvfølgelig - havde nok været mere tilfreds, hvis ikke jeg havde fået noget dog :)

Det bedste ved juleaften er, at der er 365 dage til det sker igen!

Fatter ikke den grådighed og mangel på fornuft der hærger gennem landet, når vi kommer i december. Hvordan fanden kan det være synd for nogen, at de ikke har råd til en at afholde en hedensk tradition med elendig mad, dårligere musik, og rydning af skov? Verden ville være et bedre sted uden jul!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg fik mig ikke så mange men tilgengæld gode gaver :)

To skjorter, 1 ur, 1 ipod og nogen penge og så liiiiiige det ultimative...
En ny Mazda 2 som jeg får her i januar engang :D

Min første bil :)
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Fantastisk Juleaften brugt på og sidde på kontor fra kl 23.59 - 09.00 d. 25 dec

Det har i dag lykkes mig og færdiggøre mit dykkerkursus så har fået mit PADI licens i julegave :-)
Ellers har jeg fra Danmark fået sendt en Elektrisk Barbermaskine i julegave.
God Jul hernede fra halvvarmen på Gran Canaria.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

FrZ skrev:
Fatter ikke den grådighed og mangel på fornuft der hærger gennem landet, når vi kommer i december. Hvordan fanden kan det være synd for nogen, at de ikke har råd til en at afholde en hedensk tradition med elendig mad, dårligere musik, og rydning af skov? Verden ville være et bedre sted uden jul!
Fair at du har din mening omkring julen, og dens til tider materialistiske overdrivelse. Men jeg forstår ikke din negativitet, selvom jeg kan mærke på mig selv at jeg heller ikke er det store julemenneske, syntes jeg nu alligevel det er meget hyggeligt. Jeg ved som regel hvad jeg får i julegave, og i år er ingen undtagelse. 2 par underhakker, en blender, sorte håndklæder og nogle standhaftige bukser jeg kan bruge i Sydafrika.

Men hvad er der nu galt med maden? er det bare fordi du forbinder det med juletradition, eller er det fordi at du ganske enkelt mener at det er noget crap. Jeg mener det er da de færreste der syntes at and og flæskesteg er elendig mad.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

1 TB WD ekstern HDD
DAB-Radio
Dior Fahrenheit 32 deo-stick
Dior Fahrenheit 32 deo-spray
H2O badetøffer
2 stk håndklæder
Matinique halstørklæde
Hue
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Cokeline skrev:Jeg fik mig ikke så mange men tilgengæld gode gaver :)

To skjorter, 1 ur, 1 ipod og nogen penge og så liiiiiige det ultimative...
En ny Mazda 2 som jeg får her i januar engang :D

Min første bil :)
Kan da godt være du ikke har fået så meget, men det er jo heller ikke lige i den billige ende ;)

Anyways jeg har fået:

Xbox360 spil
Star Wars: The Force Unleashed (Jeg er faktisk i gang med at skrive review her til charten)
Fallout 3

Film
21
Batman Begins (Special Edition)
Blood Diamond
Jarhead
Saving Private Ryan
The Kingdom
X-Men trilogien i box set
Austin Powers
The Island
Hotel Rwanda
Morten & Peter - Det Komplette Gak Gak
Alle tre Bourne film i The Ultimate Bourne Collection

Langt fra nye film, men jeg mangler dem alle i samlingen. Og så er det jo alle sammen klasse film, synes jeg :)
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

Lacoste trøje
Global knivsæt
Gavekort til Matas
Penge
Skjorte fra Tommy H.
Butterfly og lommertørklæde til nytår
Jamie Oliver Salatskål

Fra mig til mig selv:
En Wii
naRf

Indlæg af naRf »

MF.Fisker skrev:naRf, ved du hvor man kan købe sig sådan et par Hilfiger hjemmesko?
Jeg kan ikke rigtig finde dem på nettet. Men du kan vel købe dem de fleste sted hvor de sælger Tommy Hilfiger. Dem her er købt i Aalborg.

De ligner meget dem her: http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... SS500_.jpg
Billede
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Fik god mad :)
Slet mig
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

3 trøjer
2 bukser
10 underdrenge
10 strømper
3 deodoranter
2 parfumer
1000 kr
1000 kr
1000 kr
500 kr
Et ildfast fad og en stege-rist til selv samme fad.

Og så er der jo også snart fødselsdagsgaver :)
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

FrZ skrev:Ja nogen noget arve-halløj, som jeg ville smide ud, men så tog min mor det tilbage.
Noget glas-pis som jeg også ville smide ud, men så tog min mor det tilbage.

og så en sæbe - som jeg beholdt.

Alt i alt for i år - En sæbe til en værdi af omkring 10 kroner tops. Er jeg tilfreds - selvfølgelig - havde nok været mere tilfreds, hvis ikke jeg havde fået noget dog :)

Det bedste ved juleaften er, at der er 365 dage til det sker igen!

So true!
Maden, grådigheden og den dårlige musik er helt ved siden af.

Jeg dog fået lidt gaver men ikke det helt vilde.
En flash
Billede
2 par boxershorts
Billede
og en plovmand
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg fejrede nu også julen på arbejdet. Af arbejdet fik jeg en George Jensen-skål (for lille til at bruge til noget) og af min kæreste fik jeg den store biografi om Hitler. To gaver, jeg er godt tilfreds. Men julen betyder nu ikke det store for mig heller.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg er julemenneske helt igennem. Elsker højtiden. Ikke på grund af gaver, men for den glæde der er hos folk, og især hos børn. For traditionen der byder at man får set eller skrevet til de familiemedlemmer man måske ikke får tænkt så meget på i hverdagen, ikke fordi man ikke vil, men måske på grund af geografiske afstande eller andre forhold der også skal plejes. Jeg er vild med en aften, der kan samle hele familien til at sidde at hygge om.

Jeg opfatter det, at vi giver hinanden gaver som en måde at vise vores taknemmelighed overfor hinanden - beløbet er underordnet, og det er tanken der tæller. At vi måske får givet hinanden nogle ting, man ikke selv lige havde tænkt på at købe. Når ungerne har lavet noget i skolens sløjdtimer og de giver det videre, så er det for mig en af de bedste gaver. De børn har gidet at bruge tid på at lave en gave til mor/far, og det bliver sgu ikke ret meget mere personligt.

Nå men årets julegaver til mig var:

Seinfeld sæson 3 og 4
Batman The Dark Knight 2 Disc
V for Vendetta
2 sæt sengetøj
12 rødvinsglas
2 par JBS boxershorts
6 par sorte strømper
1 bordskåner
1 kaffekrus

Desuden synes jeg dem der hader julen så meget også skulle tage at droppe samtlige julefrokoster. Det er jo et madsvineri i gigant målestok - og hvor mange kender egentlig baggrunden for julefrokosten?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Sofapuder
Gavekort til Moby Disc på 400,-
Gavekort til Stereo Studio på 300,-
Kontanter
Armani Deo sæt
DVD: Den Ægte Vare
Æske fra jobbet med blandet halløj

Det var vidst det. Ganske fint tilfreds :)
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

QrazyLeg skrev:Desuden synes jeg dem der hader julen så meget også skulle tage at droppe samtlige julefrokoster. Det er jo et madsvineri i gigant målestok - og hvor mange kender egentlig baggrunden for julefrokosten?
Kunne ikke være mere enig. Så derfor har jeg tilladt mig lige at researche lidt, og så give folk historien bag julefrokosten her:
I 1940'erne, ikke mindst under Besættelsen, begyndte personalet på både private og offentlige arbejdspladser at arrangere julefrokoster.
Skrevet af: // ad@kiva.dk

Og den fælles spisning blev efter 1945 til en fest, hvor man også dansede i mødelokalerne eller kantinerne.
I 1950'erne blev Julefrokosten et begreb, en fast tradition på de fleste både store og små arbejdspladser.

Hierakiet ophæves for en dag
Dagbladet Information skriver i 1965 om denne nye juletradition, at det er blevet en arbejdspladsfest hvor "elementer som hierarki og social status ophæves".
Og i 1976 kom den store publikumssucces, den danske filmfarce "Julefrokosten".

I gamle dage
Om tiden før de store firmajulefrokoster skriver Anne-Lise Walsted fra Arbejdsmuseet i 1989 i "Dagligliv i Danmark i vor tid": "Firmaer med sans for at skabe et godt klima har altid sørget for en årlig skovtur, julegratialer og middag for personalet, når virksomheden havde jubilæum. Når man gik hjem juleaftensdag kl.12, kunne der ønskes en god jul over en glas sherry. Eller måske havde man endda gjort den sidste fælles frokost, altså lillejuleaftensdag, lidt festlig ved at købe smørrebrød i en forretning. Der har været lige så mange forskellige traditioner, som der har været firmaer".
Det er taget fra Ugeavisen Bramming
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

1 blender
1 decilitermål
2 thermoglas
1 20" billedrørs-tv :D
1 alu laptop-stander
1 par musik dvd'er
1 gavekort til Aage Jensen på 500 kr.