Min opfattelse af dette års mix er, at I er nogle sløve padder. Nu kommer forklaringen, som nok ikke havde været ændret, hvis deadline havde været 1. december.
Jeg har nydt at være med til at få dette mix på gaden. Det har været en udsøgt fornøjelse, men er der en ting, der går igen igennem statustråde og andre 2008-tråde i dette område, så er det, at I slet ikke er gået i gang i god tid, og det derfor er blevet sidste-øjebliks-arbejde.
Fra En uge til deadline tråden.
Goafreak
3dotzJeg er slet ikke begyndt endnu - Har lidt problemer med sangvalg.
Bakko med 6 dage til deadlineNu har Samo behov for at gå udover deadline
Kloovjejeg synes et elelr andet sted også vi skal tænke på at atge nogle af de sange som folk har smidt op jeg tjekker lige listen ud også leger jeg lidt med det i aften så finder jeg sku lige ud af hvad jeg så gør. men lover det er her inden Torsdag
Stacokjeg regner med at lave mit færdigt i løbet af ugen
SMS besked fra Thomazmix til ncoJeg tror det kniber lidt. Men skal gøre mit bedste.
Wonder skrevet 3 dage før deadlineFik denne SMS fra Thomazmix i dag:
Kode:
Hey.. Kan du ik skrive til wonder at jeg bliver nok et par dage forsinket med det mix.. Jeg er blevet pisse syg. Har ligget og brækket mig hele dagen. Og er først lige kommet lidt til mig selv men har stadig pisse ondt i maven. Havde ellers regnet med at mixe i dag og i morgen. Nu må vi om jeg får det bedre. Det er jeg sq ked af hvis jeg ik får mixet færdig..
Wonder på deadlinedagenjeg laver det på fredag
Og så er der andre tråde.har kun aftalt med Sunshine at hun kan vente til søndag hvor vi laver det færdigt
Hvad angår Goafreak og hans ønske om at få tildelt en genre, så synes jeg nok, at det har været muligt at vælge en genre selv, som man følte man havde lyst til. Jeg kunne godt have sagt til en "trampedreng", at han skulle mixe R'n'B, men hvordan var det så gået.
Skal vi tage coveret med, så har vi endnu et par damecovers, som kendes til hudløshed. Har vi virkelig ikke mere fantasi. Vil dog lige sige, at det år hvor Happy valgte at forlade denne jord, der havde vi ingen damer med.
Vi har også brugt lang tid på at få tracklists op, og hvor mange af jer har brugt Yakuzas FTP? Nu mangler vi tracklists på Wubbis psy-mix og flere fejl på coveret.
Så er der det med releasefilerne.
Vi har fået nogle erfaringer fra dette års mix, som vi kan bruge de kommende år. Det har været en fornøjelse at deltage, men hvor mange af jer var gået i gang med at mixe i starten af november, hvis deadline var 1. december?
Den officielle yearmixtråd blev lagt op den 26. oktober, og vi var så småt startet dage før.
Der har været tid nok til at gå i gang. Har I ris så bare kom med den. Også på mig, men lad os holde review area til selve mixet, og det produktionstekniske herinde.
Godt nytår til jer alle sammen.
Michael ...