Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
PsyClone skrev:Altså, der står Telia giver gratis biograf billetter.
Så kan man vel kun gå ud fra at de er... gratis.
Eller er der noget jeg har overset?
De skriver det på hjemmesiden ja, men de skriver absolut ikke noget om det i mailen...
Udover det - hvordan fanden ved de hvem man er, når man kommer og henter dem? Håber de bare at man er ærlig og ikke møder op, hvis ikke man har fået mail?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
raffay skrev:Kan man ikke også REQ'e tilbud i denne her tråd? I så fald ville jeg høre hvor jeg kan få mig et Philips 42" plasma fladskærm til en go' skilling. Nogen der har et godt tilbud?
Er ret sikker på at philips er stoppet med at lave plasma, så dem du finder som nye er nogle år gamle, og husker fra min philipstid at det var noget værre lort
Da du skrev dig ind til konkurrencen skulle du skrive dit navn Frz. Tror de har skrevet det ned, plus den email du har skrevet på.
Jeg tager derind alligevel. Fik fri af chefen. Woop woop!
jmunch skrev:Da du skrev dig ind til konkurrencen skulle du skrive dit navn Frz. Tror de har skrevet det ned, plus den email du har skrevet på.
Jeg tager derind alligevel. Fik fri af chefen. Woop woop!
Så jeg kan altså sælge dem videre - fino :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
raffay skrev:Kan man ikke også REQ'e tilbud i denne her tråd? I så fald ville jeg høre hvor jeg kan få mig et Philips 42" plasma fladskærm til en go' skilling. Nogen der har et godt tilbud?
Er ret sikker på at philips er stoppet med at lave plasma, så dem du finder som nye er nogle år gamle, og husker fra min philipstid at det var noget værre lort
panasonic hvis du kikker efter plasma.
ikke helt rigtig, philips laver stadigvæk plasma tv'er. men de laver ikke nogle top modeller, de satser på lcd marked primært.
Men ellers ja Pioneer slår Panasonic, men hvis man ikke lige har råd til det, så er det panasonic man skal vælge ;o)
derefter så LG's PG6000 også en rigtig god skærm til en god pris, og samsungs skærme er sådan udemærket inde for deres plasma tv.
Frem til kl 23 GMT kan man få 1£ rabat på alle cd'er, dvd'er og spil på cdwow.com (husk at bruge den engelske side og ikke den danske). Bestilte selv killers nye album der udkom idag for 63 kr.
Det skal dog siges at siden er pisse langsom, så den eneste måde jeg kunne få min ondre igennem på var med paypal
På mandag den 5/1 mellem kl. 12 og 18. får du "ones in a lifetime" muligheden for at handle på Fashionroom med 50% i rabat på vores allerede i forvejen billige priser. Det eneste du skal gøre er at bruge følgende rabatkode i "kassen" og der vil herefter blive fratrukket 50%.
Rabatkoden er: VIPUDSALG
Var lige nede i Kvickly på Englandsvej (Amager), ved ikke om tilbuddet gælder i andre butikker, men de havde 100stk glossy photopapir + 1GB SD-kort for 30 kr.
De havde også 2500 ark 90gr. A4 for 99 kr, dette står også i tilbudsavisen, og det er jo dejligt med billigt papir i eksamensperioden.
UDSALG - 15 % på alle varer
Når du kommer ind på cdskiven.dk starter du med at logge ind ved hjælp af din e-mail og kodeordet udsalg9. Tryk herefter på "log ind"-knappen og dine stamdata vil dukke frem. Nu kan du trykke på "shop videre" og nu vil samtlige priser være reduceret med 15 %.
OBS: Det kræver at du er registreret hos cdskiven.dk
Hvis man bestiller på Elgigantens hjemmeside, så er det muligt at bestille OBH's fadølsanlæg til 499 kr (max. 2 pr. kunde).
Der kommer så fragt på 82 kr, men det er godt nok billigt. Havde lagt en i indkøbskurven, men googlede lige ølfustager, og de er åbenbart svære at få fat i.
Men her er tilbuddet. Kun på internettet er prisen gældende.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.