Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Skiferie i morgen - tilmeldte mig i går :D - dejligt med kort fra handling til aktion :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Mmmm... NY Samsung Syncmaster 2232BW - NAJS!!! 8)

Billede
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Det er fandme lækkert "Plys - det nye kuld" :D Tillkke
Celebrate Your Life With House
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Tark! - Ja, den er fandeme lækker :lol:
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Lige vågnet efter en god nats søvn under mit skrivebord. Vågnede, da chefen trådte ind ad døren. Aner ikke hvorfor, men jeg et faktisk tilbøjelig til at tro, at jeg sover bedre under mit skrivebord, end i min seng. Men i hvert fald glæder jeg mig over min søvn i nat :)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Når klokken slår 16 idag så er det weekend!! fri både fredag-lørdag-søndag... Lørdag skal der holdes julefrokost med arbejdet :)
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

odder skrev:Lige vågnet efter en god nats søvn under mit skrivebord. Vågnede, da chefen trådte ind ad døren. Aner ikke hvorfor, men jeg et faktisk tilbøjelig til at tro, at jeg sover bedre under mit skrivebord, end i min seng. Men i hvert fald glæder jeg mig over min søvn i nat :)
Må man spørge hvorfor du sover under dit skrivebord?? :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Og så endda på arbejdet. Medmindre chefen er kælenavnet for kæresten.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nu har DDJA endelig offentliggjort nomineringerne og endelig kan jeg åbent glæde mig over de to nomineringer SIMPEL har fået til Danish Deejay Awards, for henholdsvis bedste klub event og bedste booking af international artist - Audiojack.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Vi stemmer på Jer DjMail :)
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Ja det må I da gerne. Jeg var på arbejde til kl. 23 i går, så gad ikke helt til at tage hjem. Og siden jeg har masser af kabel tv og en 40/40 mbit linje stort set for mig selv, så kunne jeg lige så godt sove der. Desuden sover jeg skide godt under mit skrivebord af en eller anden grund :)

Og nej chefen er ikke kæresten. Det var faktisk chefen der åbnede døren efterfulgt af en groggy Odder der siger "er klokken 7.30?".

Men gad godt date chefens datter. Men sidst jeg fremstillede det forslag grinede han bare.

How ja så vil jeg lige sige at jeg faktisk havde fri i går. Men det holdt ikke ret længe.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Haha - du er ynglings medarbejderen siden du overnatter på arbejdet... Så er du jo også arbejdet's vagthund. Hmm får du løn for at overnatte der også? :lol:
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Så er der ferie i to uger. Super :) (Jeg har jo ikke haft rigtig ferie siden d. 17 december, da der jo skulle læses op :lol:)
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

odder skrev:Ja det må I da gerne. Jeg var på arbejde til kl. 23 i går, så gad ikke helt til at tage hjem. Og siden jeg har masser af kabel tv og en 40/40 mbit linje stort set for mig selv, så kunne jeg lige så godt sove der. Desuden sover jeg skide godt under mit skrivebord af en eller anden grund :)

Og nej chefen er ikke kæresten. Det var faktisk chefen der åbnede døren efterfulgt af en groggy Odder der siger "er klokken 7.30?".

Men gad godt date chefens datter. Men sidst jeg fremstillede det forslag grinede han bare.

How ja så vil jeg lige sige at jeg faktisk havde fri i går. Men det holdt ikke ret længe.
Du burde sgu ændre navn til George Costanza
Billede
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

hahaha :lol:
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Centerjulefrokost i aften, med fri øl, vand vin mv. hele aftenen, dét bliver vildt! Ja, det er lidt halvsent og holde julefrokost - men med åben hver søndag i dec. ville det ikke være fair og holde julefrokost en lørdag. :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Super fed kamp i NFC igår.

Havde ikke nogle favoritter inden kampen, men efter 1st. var jeg solgt til Cardinals. Glæder mig til at se om de kan lave samme nummer i superbowl'en om to uger...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Fairground skrev:Super fed kamp i NFC igår.
Lige mine ord.. Har hørt meget for at jeg var cardinals fan siden jeg begyndte at følge holdet for et par år siden, så dette er bare for fedt.. Bliver en svær kamp mod steelers, men med Fitzgerald så skal man absolut ikke udelukke Cardinals..

GO CARDS!!!
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Det var en rigtig god kamp i NFC, men glæder mig nu mere over at Steelers nåede SB, bliver en kanon om 2 uger, de matcher jo hinanden fantastisk, så der skal noget spektakulært taktik på bordet, nogle vilde hits eller nogle kæmpe brølere.

Glæder mig også over at SE C905 er bestilt og skulle komme imorgen og en billet til Tim Christensen koncert ligeledes er bestilt.
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Ja, det var lækkert Steelers nåede SB, så er det et godt valg og investere i en Ward trøje for 1½ måned siden
<---------------------------->
§1 I'm always right
Besvar