Glædestråd
Redaktør: Moderators
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Lige vågnet efter en god nats søvn under mit skrivebord. Vågnede, da chefen trådte ind ad døren. Aner ikke hvorfor, men jeg et faktisk tilbøjelig til at tro, at jeg sover bedre under mit skrivebord, end i min seng. Men i hvert fald glæder jeg mig over min søvn i nat
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Må man spørge hvorfor du sover under dit skrivebord??odder skrev:Lige vågnet efter en god nats søvn under mit skrivebord. Vågnede, da chefen trådte ind ad døren. Aner ikke hvorfor, men jeg et faktisk tilbøjelig til at tro, at jeg sover bedre under mit skrivebord, end i min seng. Men i hvert fald glæder jeg mig over min søvn i nat
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja det må I da gerne. Jeg var på arbejde til kl. 23 i går, så gad ikke helt til at tage hjem. Og siden jeg har masser af kabel tv og en 40/40 mbit linje stort set for mig selv, så kunne jeg lige så godt sove der. Desuden sover jeg skide godt under mit skrivebord af en eller anden grund
Og nej chefen er ikke kæresten. Det var faktisk chefen der åbnede døren efterfulgt af en groggy Odder der siger "er klokken 7.30?".
Men gad godt date chefens datter. Men sidst jeg fremstillede det forslag grinede han bare.
How ja så vil jeg lige sige at jeg faktisk havde fri i går. Men det holdt ikke ret længe.
Og nej chefen er ikke kæresten. Det var faktisk chefen der åbnede døren efterfulgt af en groggy Odder der siger "er klokken 7.30?".
Men gad godt date chefens datter. Men sidst jeg fremstillede det forslag grinede han bare.
How ja så vil jeg lige sige at jeg faktisk havde fri i går. Men det holdt ikke ret længe.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Du burde sgu ændre navn til George Costanzaodder skrev:Ja det må I da gerne. Jeg var på arbejde til kl. 23 i går, så gad ikke helt til at tage hjem. Og siden jeg har masser af kabel tv og en 40/40 mbit linje stort set for mig selv, så kunne jeg lige så godt sove der. Desuden sover jeg skide godt under mit skrivebord af en eller anden grund
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Det var en rigtig god kamp i NFC, men glæder mig nu mere over at Steelers nåede SB, bliver en kanon om 2 uger, de matcher jo hinanden fantastisk, så der skal noget spektakulært taktik på bordet, nogle vilde hits eller nogle kæmpe brølere.
Glæder mig også over at SE C905 er bestilt og skulle komme imorgen og en billet til Tim Christensen koncert ligeledes er bestilt.
Glæder mig også over at SE C905 er bestilt og skulle komme imorgen og en billet til Tim Christensen koncert ligeledes er bestilt.