Copy / Paste i Sony Acid Pro 7.0

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
dwr
Moderator

Copy / Paste i Sony Acid Pro 7.0

Indlæg af dwr »

Nu har jeg så fået anskaffet mig Acid Pro 7.0, da jeg skal i gang med en mix-cd, men da skaber sig lidt.

Når jeg kopiere et tilpasset lydstykke og paster det, så kommer der ikke en "eksakt" kopi frem af lydstykket som der gjorde i gamle dage. Istedet, så kommer der nu et stykke på samme størrelse frem, men offset er tilbage i starten af lydfilen.

Det er bare kun gået ned af bakken siden Sony har overtaget. Det bliver mere og mere pop pop og bling bling og dårligere og dårligere funktioner.

Hjælp er velkommen.

mvh
dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Acid 6.0 eller 4.0 :)

Har ikke leget med 7.0 endnu så beklager kan ikke hjælpe
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
dj wubbi

Indlæg af dj wubbi »

jeg har også fået fat i 7.0.. og ja jeg sys sq heller ikk rigtig om det.. ka nu bedst li 5.0 eller 6.0... det ved man sq hva er:D
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

7.0 skiftede jeg hurtigt væk fra.. og især da der kom en 7.0a.. jeg synes ikke at jeg får den fejl i 7.0a, så prøv at opgrader den :).. jeg har en crack til 7.0a, så bare sig til hvis du er interesseret ;)..
DJ_EDDY
Geografisk sted: Here, there and everywhere
Kontakt:

Indlæg af DJ_EDDY »

Jeg havde det samme med min Acid 7.0 - men der kom en opdatering på Sony hjemmesiden.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

prøvede sony 7 her for leden på min bærbar da der intet var installeret hentede jeg lige trial - synes det virkede fint nok. jeg er åbenbart ikke skrap nok til at finde ud af hvad som er neder og super fedt i det program :) jeg synes 7eren virker fed nok.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

jeg havde det samme problem da jeg gik i gang med yearmix. Derfor fik jeg hurtigt installeret 5.0 som jeg til enhver tid anbefaler.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Jeg har et andet problem.. dog i Acid Music Studio 7, her kan jeg ikke "scrolle" altså zoome ind og ud med musen.. er nødt til at bruge +- i vinduet..
nogle der kender til dette problem? gætter på det evt. er samme funktion der skal slås til / fra, som i Acid Pro
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

NeverMind

Det var min mus der skulle opdateres.. skide Microsoft lort.. :P

Btw hvis andre støder på problemet.. så hjælper det at installere "intellipoint" til den microsoft mus man bruger..
Besvar