Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Nu har jeg så fået anskaffet mig Acid Pro 7.0, da jeg skal i gang med en mix-cd, men da skaber sig lidt.
Når jeg kopiere et tilpasset lydstykke og paster det, så kommer der ikke en "eksakt" kopi frem af lydstykket som der gjorde i gamle dage. Istedet, så kommer der nu et stykke på samme størrelse frem, men offset er tilbage i starten af lydfilen.
Det er bare kun gået ned af bakken siden Sony har overtaget. Det bliver mere og mere pop pop og bling bling og dårligere og dårligere funktioner.
Hjælp er velkommen.
mvh
dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
7.0 skiftede jeg hurtigt væk fra.. og især da der kom en 7.0a.. jeg synes ikke at jeg får den fejl i 7.0a, så prøv at opgrader den .. jeg har en crack til 7.0a, så bare sig til hvis du er interesseret ..
prøvede sony 7 her for leden på min bærbar da der intet var installeret hentede jeg lige trial - synes det virkede fint nok. jeg er åbenbart ikke skrap nok til at finde ud af hvad som er neder og super fedt i det program jeg synes 7eren virker fed nok.
Jeg har et andet problem.. dog i Acid Music Studio 7, her kan jeg ikke "scrolle" altså zoome ind og ud med musen.. er nødt til at bruge +- i vinduet..
nogle der kender til dette problem? gætter på det evt. er samme funktion der skal slås til / fra, som i Acid Pro