Netbutikker med tøj, accesories, parfume osv.
Redaktør: Moderators
Hey
Jeg har kigget på de forskellige sider uden held og spørger nu om en af jer ved hvilken polo/skjorte den blå er? Hvilket mærke og forhåbentlig sted man kan købe den!
Gerne hvis i har alternativer i samme farve...
<font size="-2">*rettet af frz</font>
Jeg har kigget på de forskellige sider uden held og spørger nu om en af jer ved hvilken polo/skjorte den blå er? Hvilket mærke og forhåbentlig sted man kan købe den!
Gerne hvis i har alternativer i samme farve...
<font size="-2">*rettet af frz</font>
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Nogen af jer der har erfaringer med at købe hos www.kitmeout.com?
Hvad koster det at få det sendt og kan det blive taget i tolden??
Ged
Skulle lige se den.. Kan ikke lige sider der har google ads.. Er jo ikke at reklamer for deres konkunrenter de skal tjene på.mammut skrev:Nogen af jer der har erfaringer med at købe hos www.kitmeout.com?
Så jeg ville ikke købe noget...
Hej
vil lige hører om i er bekendte med denne online tøjbutik, for at vide om det er sikkert hvordan og hvorledes med fragt og service..
www.Asosman.com
der er mulighed for at vælge danske priser..
Syntes de har mange billige gode ting.. :b
vil lige hører om i er bekendte med denne online tøjbutik, for at vide om det er sikkert hvordan og hvorledes med fragt og service..
www.Asosman.com
Har mange veninder der bruger alle deres penge på den side, helt uden problemer.Pil-babz skrev:Hej
www.Asosman.com
-
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Ekskæresten var også flittig kunde på deres "pige-side"... og hun var fint tilfreds..Pil-babz skrev:Hej
www.Asosman.com
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Har sku ledt og ledt, men jeg kan sku ikke finde det jeg leder efter. Jeg leder efter en lang strik hue, ikke en der dingler, men en der knækker lidt på toppen og ligger sig ned. > http://www.trendlovers.dk/friis-graa-lang-p-932.html > sådan en i strik.
Alle forslag vil modtages med kyshånd.
Mvh
Alle forslag vil modtages med kyshånd.
Mvh
Barry Lloyd
http://xml.riverisland.com/flash/content.php
inde under men - accessories - hats/????/??? og så i venstre hjørne ?
inde under men - accessories - hats/????/??? og så i venstre hjørne ?