Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
Wohoo!!! En fantastisk Superbowl med al det spænding og drama man kunne forestille sig. Tror jeg får svært ved at falde i søvn nu. Ærgrer mig lidt over Cardinals ikke fik holdt Steelers til sidst. Men glæder mig over en kamp ud over det sædvanlige.. Sad ligefrem og håbede på overtime, for at forlænge spændingen.
/wernermeyer
/wernermeyer
Har lige haft min anden dag i praktik. Det er jo det allersygestesuperseje. Min chef er über-cool, og for satan hvor er det fedt at der fra dag et er masser af opgaver, hvor vi som praktikanter har lige så meget at skulle have sagt til møder og idé-udvikling som resten af holdet.
Jeg glæder mig så enormt til de kommende seks måneder! Og skal der åbnes en teoretisk bog? HELL NO!
Jeg glæder mig så enormt til de kommende seks måneder! Og skal der åbnes en teoretisk bog? HELL NO!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Nobody is moving me around!TheJackal skrev:Det sagde jeg også til hende igår..Sunshine skrev:Fjern bæveren, det plejer også at hjælpe.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Det er skræmmende læsning3dotz skrev:5 dage i Berlin i marts. Årets første men bestemt ikke sidste tur. Tror der bliver fest i november i anledningen af 20 årsjubilæet fur murens fald.
...
Det betyder nemlig at det er 20 år siden jeg boede og arbejdede i Norge!
Sad i en lille lækker bjælkehytte, med ild i pejsen, et par godt og vel dyre håndbajere og guffede nachos, mens jeg så murens fald på TV...
En af de episoder i historien, hvor man ret præcist kan huske hvad man foretog lige netop på dét eksakte tidspunkt.
Ligesom 9/11 osv.
Nå, men det jeg så kan glæde mig over i denne sammenhæng er, at jeg mentalt har nægtet at blive meget mere end de 20 år...og det går rimeligt
God weekend.
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ny bærbar. Igen igen
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game