Disaster Movie

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Disaster Movie

Indlæg af 3dotz »

Hvad forventer man af en film med navn Disaster Movie. Naturligvis en spoof-film, men filmen er en større katastrofe end navnet antyder.

Jeg tror aldrig jeg har set så elendig en film før. Den har fået den høje score på hele 1.5 efter mere end 23.000 stemmer på imdb.

Alt hvad der kan plagieres bliver plagieret. Alvin and the Chipmunks, Juno, Amy Winehouse, Indy 4, 10.000 BC, American Gladiators, Wanted, Sex and the City, Enchanted, Hancock, Superbad og så videre.

Aldrig og jeg mener aldrig har jeg oplevet så dårlig en film. Den får Date Movie til at ligne en Oscarvinder. Se den ikke, hvis du overvejer selvmord eller andre dårlige ting.

Kunne man give den minuskarakteret ville den få minus 5 af 5. Nu nøjes den med at få :0af5.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Efter Date Movie, har jeg undgået alt fra Jason Friedberg og Aaron Seltzer.

Hvordan de kan blive ved med at få lov til at lave film er mig en gåde...
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

gentlemanfinn skrev:Efter Date Movie, har jeg undgået alt fra Jason Friedberg og Aaron Seltzer.

Hvordan de kan blive ved med at få lov til at lave film er mig en gåde...
De er nok Uwe Bolls praktikanter :roll: :mrgreen:

Det værste er at der findes en skræmmende stor del af de helt unge teenagere, der labrer sådanne film i sig som var det den bedste honning nogensinde lavet. Sørgeligt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
stacok
Geografisk sted: :-D

Indlæg af stacok »

Er helt enig, den er virkelig ikke værd at bruge sin tid på, men alligevel synes jeg nu prinsessen fra enchanted spiller ekstremt godt (-:
Barry Lloyd
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Godt jeg aldrig rør den slags film med en ildtang.
Jeg synes Scary Movie i sin tid var sjov pga. det (for mig) nytænkende koncept, men allerede ved 2'eren røg dampen af og alle de andre har jeg ikke engang gidet se.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Det er den værste film jeg har set, det er sådan i hver eneste scene skal de prøve og være sjove og det lykkes ikke en eneste gang og derfor ender den med at være så plat og elendig.
Disaster Movie og Surfer, Dude med Matthew Mcconaughey er de 2 værste film jeg har set i år indtil nu.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Besvar