Hvad forventer man af en film med navn Disaster Movie. Naturligvis en spoof-film, men filmen er en større katastrofe end navnet antyder.
Jeg tror aldrig jeg har set så elendig en film før. Den har fået den høje score på hele 1.5 efter mere end 23.000 stemmer på imdb.
Alt hvad der kan plagieres bliver plagieret. Alvin and the Chipmunks, Juno, Amy Winehouse, Indy 4, 10.000 BC, American Gladiators, Wanted, Sex and the City, Enchanted, Hancock, Superbad og så videre.
Aldrig og jeg mener aldrig har jeg oplevet så dårlig en film. Den får Date Movie til at ligne en Oscarvinder. Se den ikke, hvis du overvejer selvmord eller andre dårlige ting.
Kunne man give den minuskarakteret ville den få minus 5 af 5. Nu nøjes den med at få .
...
Disaster Movie
Redaktør: 3dotz
Disaster Movie
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
- Geografisk sted: Østerbro
Efter Date Movie, har jeg undgået alt fra Jason Friedberg og Aaron Seltzer.
Hvordan de kan blive ved med at få lov til at lave film er mig en gåde...
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
De er nok Uwe Bolls praktikantergentlemanfinn skrev:Efter Date Movie, har jeg undgået alt fra Jason Friedberg og Aaron Seltzer.
Det værste er at der findes en skræmmende stor del af de helt unge teenagere, der labrer sådanne film i sig som var det den bedste honning nogensinde lavet. Sørgeligt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det er den værste film jeg har set, det er sådan i hver eneste scene skal de prøve og være sjove og det lykkes ikke en eneste gang og derfor ender den med at være så plat og elendig.
Disaster Movie og Surfer, Dude med Matthew Mcconaughey er de 2 værste film jeg har set i år indtil nu.
Disaster Movie og Surfer, Dude med Matthew Mcconaughey er de 2 værste film jeg har set i år indtil nu.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?