Rune RK vs. Alla Som Inte Dansar

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

sweebz

Indlæg af sweebz »

'en virkelig stor karrierer' haha så er det bootleg heller ik bedre, una eller dwr..

:)
Vangby

Indlæg af Vangby »

Godt at se at du er begyndt at lave dit eget istedet for at stjæle. Det manglede da også bare.

Jeg synes bestemt ikke om dette bootleg og håber aldrig jeg kommer til at høre det mere end den ene gang jeg har hørt det nu her.

Dog er det bedre end at stjæle fra andre, så det er lige før du skal have en "keep up the good work" .......

- Vangby
Anthrazit

Indlæg af Anthrazit »

Bootleg'et er slet ikke ligeså fedt som "Super Vildere Højere Lækker Tilbage", hvilket jeg også tror på at UNA har lavet.

OT: Keep up the good work! :)
Vangby

Indlæg af Vangby »

Anthrazit skrev:Bootleg'et er slet ikke ligeså fedt som "Super Vildere Højere Lækker Tilbage", hvilket jeg også tror på at UNA har lavet.

OT: Keep up the good work! :)
Hvorfor er det så du tror på at han har lavet det? (:
Envar

Indlæg af Envar »

Pga han har nosser nok til at komme på Chartattack og poste et nyt bootleg. Hvis man har fulgt med i det, er det faktisk folk udefra der gør mere ud af det end UNA & dwr - opreklameret bullshit ;)
I'm bringing sexy back - envaR!
weisz

Indlæg af weisz »

Mixes, Bootlegs & Bastard <-- nu ved jeg da hvorfor der står Bastard.
music is my DRUG, my dealer is a DJ... I Guess That makes a dealer ? ;)
Vangby

Indlæg af Vangby »

Klart. Har svært ved at tage en person seriøst der har sit navn fra Aldi's rengøringsprodukter, men anyway.

dwr har jo selv forklaret hvordan han har det med det hele, og at han ikke flipper ud over det, gør da ikke at det pludselig er UNA der har lavet det, og dwr der pludselig er en snyder?
DJ UNA

Indlæg af DJ UNA »

@ Vangby:

Har også svært ved at tage dig seriøst, når du dommer folk udfra hvad de kalder sig.

- og nej, min historie er ikke fra Aldi's rengørings sortiment.
CEO at SPECIFIC RADIO - hands-up, house, electro, top40
Mail: una at specific dot dk | Website: www.specific.dk
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Helt seriøst, kan I ikke tage at blive lidt voksne. Jeg tror, alt det her DJ UNA / dwr noget er ude af verden, og I bliver bare ved med at blæse det op til noget, det ikke er. I har jo intet med det at gøre! Lad nu manden få lidt fred, og find en anden hobby at gå op i end mudderkastning. Prøv evt. dværgkastning, det er meget sjovere.
Billede
Rallen

Indlæg af Rallen »

Lækkert mix!! Du må gerne sende link i fuld kval til mig, hvis det er muligt:)
Besvar