Det er sjovt du siger det, for jeg har tænkt meget på, at hun ikke er super smuk eller lækker i forhold til så mange andre piger. Jeg tror bare I fyre falder meget for det der uskyldige look med de store blå øjne. Og så er det vel heller ikke helt til minussiden at hun har store brysterSig-Mund skrev:Jaaa de er søde, Maiken ligger dog i front hos mig, sød ungmømt^1 skrev: men de 2 nye blondiner nord fra er ret cute og se på.. og der dialekt er super sødt...
Paradise Hotel 5 - rygterne
Redaktør: Moderators
De to kusiner er supersøde, sålænge de ikke snakker. De der to dialekter er da godt nok til at blive deprimerede over. Hvis bare de kunne holde deres kæft.
Nå ja så er der lige Belindas kunstige hår. Det er ikke WYSIWYG.
Gleager er da en klovn. Han er underholdende, men det er da kun fordi han er presset hele tiden. Hidser sig op, hæven stemmen og så er hans hjerne da kun på størrelse med hans pikhoved.
Han er da ikke meget bedre end Ronni. Nu har jeg kneppet Pernille, så nu er hun ikke interessant længere. Samt de evindelige 'Jeg kan ikke bruge dig til noget'-svinere hans gruppe får, hvis de ikke beskytter ham.
...
Nå ja så er der lige Belindas kunstige hår. Det er ikke WYSIWYG.
Gleager er da en klovn. Han er underholdende, men det er da kun fordi han er presset hele tiden. Hidser sig op, hæven stemmen og så er hans hjerne da kun på størrelse med hans pikhoved.
Han er da ikke meget bedre end Ronni. Nu har jeg kneppet Pernille, så nu er hun ikke interessant længere. Samt de evindelige 'Jeg kan ikke bruge dig til noget'-svinere hans gruppe får, hvis de ikke beskytter ham.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
syns da klart at G er meget mere normal og nede på jorden end Ronni. i sær når man ser de der små 1 mand's klip ind i mellem.. der er Ronni altid dum smart og høre på.. hvor i mod G er langt mere afslappet og nede på jorden.. det syns jeg personligt meget mere om..
desunden var Martin's "rim, digt whatever" i går.. ALT ALT ALT for sjov da han sku fortælle hvor han var fra... haha
desunden var Martin's "rim, digt whatever" i går.. ALT ALT ALT for sjov da han sku fortælle hvor han var fra... haha
Naturligvis bestemmer produktionsholdet suverænt, hvem vi skal holde med og hvem der skal være skurke. Det er dog ufattelig godt klippet sammen, hvis Gleager ikke siger, at han er ved at blive træt af Pernille for nu har han haft sex med hende.
Det var jo med et andet navn præcist det samme han sagde sidste år i PH4. Der er jo også mange andre man ikke ser noget til. Jeg må også rose produktionsholdet for at klippe Gleagers vredesudbrud sammen, hvis han ikke er sur eller noget.
Parceremonien i torsdags var en af de bedste i lang tid. Jeg kan ikke lide Ronni, men hvor var det sejt at se den lille krølhårede knægt spørge Gleager om han ikke var kommet videre noget han lavede i uge 2.
Kit var da også for sej, da hun kaldte Gleager diverse skældsord, da han smed hende ud. Hun var den af de fem piger, der havde lavet mindst med Gleager. Kit kan forresten nydes i dette nummer af M!
Jeg ser disse programmer for at blve underholdt. Jeg ved, at det er en manipuleret virkelighed jeg oplever, og skræmmes over hvor meget de falder hinanden i ryggen.
Bailey vinder PH5. Ingen af grupperne vil spille sammen med ham, men alligevel overlever han uge efter uge.
...
Det var jo med et andet navn præcist det samme han sagde sidste år i PH4. Der er jo også mange andre man ikke ser noget til. Jeg må også rose produktionsholdet for at klippe Gleagers vredesudbrud sammen, hvis han ikke er sur eller noget.
Parceremonien i torsdags var en af de bedste i lang tid. Jeg kan ikke lide Ronni, men hvor var det sejt at se den lille krølhårede knægt spørge Gleager om han ikke var kommet videre noget han lavede i uge 2.
Kit var da også for sej, da hun kaldte Gleager diverse skældsord, da han smed hende ud. Hun var den af de fem piger, der havde lavet mindst med Gleager. Kit kan forresten nydes i dette nummer af M!
Jeg ser disse programmer for at blve underholdt. Jeg ved, at det er en manipuleret virkelighed jeg oplever, og skræmmes over hvor meget de falder hinanden i ryggen.
Bailey vinder PH5. Ingen af grupperne vil spille sammen med ham, men alligevel overlever han uge efter uge.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Belinda har fede ben :/ - Maiken vinder så meget den af de to, bortset fra hun virker mest snerpet... Tror faktisk jeg synes at Claudia er den sødeste overordnet set - selvom hun er noget åben omkring mærkelige ting :)Sig-Mund skrev:Jaaa de er søde, Maiken ligger dog i front hos mig, sød ungmømt^1 skrev: men de 2 nye blondiner nord fra er ret cute og se på.. og der dialekt er super sødt... ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Claudia er også meget sød. Men ja som du siger virker Maiken lidt snerpet men hva fanden.FrZ skrev:Belinda har fede ben :/ - Maiken vinder så meget den af de to, bortset fra hun virker mest snerpet... Tror faktisk jeg synes at Claudia er den sødeste overordnet set - selvom hun er noget åben omkring mærkelige tingSig-Mund skrev:Jaaa de er søde, Maiken ligger dog i front hos mig, sød ungmømt^1 skrev: men de 2 nye blondiner nord fra er ret cute og se på.. og der dialekt er super sødt...
Også tror jeg du har ret Sunshine, hun har nogle søde øjne og en fantastisk krop, det er ikke helt dårlige odds
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Jeg tvivler stærkt på hun sladrer. Det koster hende kassen hvis hun gør og en eventuel tilbagebetaling af vunden præmie.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Så er alle 9 klasse drengene helt i støddet hver gang hun er vikar for demzoonestar skrev:altså nu er Belinda vikar på vores skole, men skal nok lade være med at røbe noget hvis hun siger noget
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Er det ikke hende den småchubby dulle med det alt for kunstige lyse hår?
Fy faen... Jeg tror det er Shrek i forklædning.
Fy faen... Jeg tror det er Shrek i forklædning.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Er der ikke gået lidt "de er på tv så de skal være mindst 100 gange pænere end dem jeg vil kneppe i virkeligheden" ?
Synes folk har en tendens til at skrige op om at pigerne i f.eks paradise ikke er specielt pæne, men jeg tror de fleste af drengene der sidder og skriger op om det, alligevel gerne ville ha en tur med dem.
Nu aner jeg ikke hvem Belinda er, men jeg tager en chance og siger "Jeg vil gerne".
Synes folk har en tendens til at skrige op om at pigerne i f.eks paradise ikke er specielt pæne, men jeg tror de fleste af drengene der sidder og skriger op om det, alligevel gerne ville ha en tur med dem.
Nu aner jeg ikke hvem Belinda er, men jeg tager en chance og siger "Jeg vil gerne".
Hun er ikke andet end den ordinære wannabe-dulle, der går ned gennem Bispensgade i Aalborg i sine leggings og alt for stramme tshirt, mens hun svinger sine alt for blonde hairextensions i takt med at hun går. Hun er den type, der ikke lige formår at klæde sig efter de 15 kgs overvægt der sidder på balderne og maven, fordi hun går for meget på sam's barbecue (hvor hun altid sidder i vinduet - det er jo vigtigt at blive set), så flæsket vælter ud over buksekanten, men det kan jo snildt dækkes med en trøje mere udenover, så længe den indenunder går en anelse ned over røven. Skoene skal gerne være tilpas høje til, at hun vralter afsted som en gås og har vabler overalt efter 5 minutters gang, men det er jo ligemeget, for det får røven til at se mindre ud, og benene længere. Hun tager lige et smut ind til Brix for at få flere af de extensions hun har, fordi de er ved at falde ud, og nu hun er derinde, kan hun jo lige smutte ind og få ordnet negle også, for hun skal jo se ordentlig ud når hun skal give den gas på spirit i aften.
Om der er gået for meget "de skal være pænere end dem jeg vil kneppe i virkeligheden" ved jeg ikke. Jeg tror ikke, at I fyre er så kræsne når det kommer til stykket, man skal vel være en skarn hvis man ikke lige kunne ordne hende den ordinære, bare så længe, der ikke er nogen, der finder ud af noget. Man skulle jo nødigt tabe ansigt foran kammeraterne
Om der er gået for meget "de skal være pænere end dem jeg vil kneppe i virkeligheden" ved jeg ikke. Jeg tror ikke, at I fyre er så kræsne når det kommer til stykket, man skal vel være en skarn hvis man ikke lige kunne ordne hende den ordinære, bare så længe, der ikke er nogen, der finder ud af noget. Man skulle jo nødigt tabe ansigt foran kammeraterne
Du vil da også kneppe en død gås på et Roskilde toilet - dine udtalelser betyder derfor ikke det store :)DjMail skrev:Er der ikke gået lidt "de er på tv så de skal være mindst 100 gange pænere end dem jeg vil kneppe i virkeligheden" ?
Selvfølgelig er man mere kritisk, hvad angår tv-kendte personer. Hvorfor kan jeg ikke svare på, men når man kigger på sin egen historik over, hvad der er blevet slæbt hjem i tide og utide, så jo - de er nogen, der er værre, end hvad der bliver vist på skærmen pt :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.