Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Præcis. Men nu har jeg kun kigget efter skrevne guides, da jeg synes det er lidt for cheat det andet. Men skidt pyt. Jeg kigger på den. Mange tak :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Hvor jeg dog hader, når journalister ikke gider sætte sig det mindste ind i det de skriver.

I dagens Metroxpress kan man læse om den kønne gås Danica Patrick, at hun kan blive den første kvinde i Formel 1. Noget af en påstand eftersom der allerede har været fire kvindelige Formel 1-kørere, samt to kvinder der har kørt henholdsvis et par opvisningsomgange og en test for et Formel 1-hold.

Mage til amatører. Hvis man ikke ved noget om det man skriver, så burde man have pligt til 1. at sætte sig ind i stoffet 2. at overlade stoffet til en med den fornødne viden 3. at stille sig op til piskeslag på Rådhuspladsen hver fredag klokken 12.

Behøver jeg sige, at journalisten har modtaget en venlig, men bestemt mail.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvis ovenstående skulle udleves så eksisterede EB, BT og stort set alle landets gratisaviser jo ikke. Det er dog noget jeg kun kan opfatte som positivt :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

For første gang i noget tid vil jeg gerne brokke mig over mig selv og min manglende disciplin ang. skole lige pt. Skole er bare ikke så spændende når man har muligheden for at lege med lyd, og tjene gode penge ved siden af.
MF.Fisker

Indlæg af MF.Fisker »

Ja det tegnede til at blive den fedeste weekend, men jeg er da selvfølgelig blevet syg.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Var ude i Fields for at få opdateret min 3 telefon med det samme i stedet for den skulle sendes på værksted og det snildt kan ta' et par uger. Derfor besluttede jeg at ta' ud og få det gjort på 10 min. Da den skulle opdateres kunne den ikke alligevel og den søde pige fortalte at der var nogle telefoner den bare ikke kunne, og dette var en af dem. Nå ja, jeg må sende den ind tænkte jeg og gik. Da jeg så skal tænde den igen kommer der kun lys i tastaturet nu og intet billede på skærmen - jeg gik tilbage og spurgte hvad de så havde tænkt sig og gøre - det var hun meget ked af og jeg måtte låne hendes gamle telefon og få den anden opdateret - og det skulle hun nok sørge for jeg fik gjort gratis og med det samme. Så er det godt at TeleCare i København kan gøre det for små 100 kr. og det dækker 3 så. Men indtil da må jeg leve med en lidt ældre Nokia i nogle dage.

Dog skal det siges at Sony Ericsson W760i aldrig skal købes! det er den som er problemet med her.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Lortemorgen. Min ene kanin er død. Mine kaniner er mine børn, så det var hårdt at tage ud og begrave hende her til morgen.

...
Brugeravatar
Raun
Kontakt:

Indlæg af Raun »

Efter 2 måneder med sygdom er jeg endelig blevet sat i behandling, og skal regne med mindst 1 måneds sygom endnu. Det kommer muligvis til at gå udover min studentereksamen, og medføre så at jeg måske først får hue på omkring jul. Hold kæft hvor er jeg bitter lige nu!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Har vundet to billetter til BIF - EfB kampen på Brøndby Stadion den 5. april.

Hvorfor hel***e er det, at de to billetter er til hver sin række og hver sin siddeplads?

...
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Der går 2 uger inden jeg er nordpå igen!
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

odder skrev:Der går 2 uger inden jeg er nordpå igen!
så sig lige til så jeg kan hente min bærbar og hvad der dertil hører :D
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Du kommer ikke fredag det er helt sikkert :) Og alt afhængigt af hvordan det går lørdag får vi se om du får lov at komme der.
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

så må du komme til mig
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Sne! SNE!?
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

odder skrev:Sne! SNE!?
Skulle lige til at skrive det samme. Fuckelifuck det var koldt at komme ud af døren i morges.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hvor i verden bor I henne ?

Der er ingen sne uden for min dør, faktisk er der så meget sol at mine vinduer står åbne og fuglene gir acapella koncert.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Der var sne kl. 7.30 - det sneede faktisk ret meget. Det er smeltet og vejret er jo gået hen og blevet vidunderligt.

Dog koldt, men dejligt klart og friskt :)

Jeg er faktisk på vej ud for at nyde det sammen med en cigaret :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Der var sne i øgaden kl. 7.30 i morges, faktisk så meget at det lå på vejen og bilerne, og det føg(?) om sig med snefnug. Så det må da have sneet på østerbronx også.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Der var nada sne hos mig kl 8.15.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

weird når vi bor 200 meter or so fra hinanden. Er du sikker på du rullede gardinerne fra inden du kiggede ud? ;)
Billede
Besvar