acid hjælp

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
sweebz

acid hjælp

Indlæg af sweebz »

Har et irriterende problem i acid 7 pro..

Har ikke brugt det i flere år, men vil gerne igang igen..

Når jeg smider 2 numre inde, og laver beatmap på dem, så ændre det langsommeste nummer automatisk til det hurtigeste eller omvendt.. hvordan faen ka jeg få dem til at blive i det tempo de er hver især?

eventuelt rette bpm til hele tal
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

når du har været igennem beatmap så kan du krydse af om den skal stemme overens med det andet nummer..

hvis du trykker en enkelt gang på dit ene spor så kommer der nede i bunden hvor du kan se tempoet og hvor meget den er justeret med og du kan lave lidt andet.. hvis det ikke kommer frem når du trykker så tjek fanebladende ud. og hvis det stadig ikke virker så må jeg starte min pc op og se hvad det er du skal trykke af oppe i menuen "Show"
sweebz

Indlæg af sweebz »

Har både prøvet at fjerne alle hakker og lade alle 3 være hakket af, i den sidste del af beatmap, uden det hjælper..

Er i syv sind over det ikke kan lade sig gøre for mig
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

jeg har godt nok kun 5'eren men tager lige et screen
http://www.speedyshare.com/722493484.html

håber det hjælper
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

hvis den ikke skal ligge sig til det andet nummer i tempo kan du jo bare lukker beatmap ned..
sweebz

Indlæg af sweebz »

mange tak, jeg prøver igen :)
Besvar