Brokketråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

chreddy1
Request Limit Reached
Indlæg: 4408
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:40
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

Kazo
Proud Chart Attack Member
Indlæg: 1121
Tilmeldt: 24 apr 2002, 20:47
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Det er afstumpet :(
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Så er påske ferien ovre :/
Brugeravatar
T-Man
Indlæg: 607
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:00
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

PS3 sutter røv...

kan ikke spille nogle online spil mod mine venner, har prøvet alle opsætninger...
<HR>
<center>:)</center>
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Var i Odense igår. Efter en hyggelig tur i zoologisk have og efterfølgende frokost på Jensens Bøfhus er min kone og jeg kun få hundrede meter fra Odense station.

Oppe ved noget der hedder Klostervænget/vej? falder min kone ned af en kansten og ligger på langs. Så hun måtte hentes i ambulance og i stedet for at komme hjem og handle, så måtte vi tilbringe to-tre timer på Odense Sygehus (hvilket er meget lidt sammenlignet med Glostrup Sygehus).

Så nu render hun rundt på krykker fordi hun har forstuvet sin højre ankel :( Det betød samtidig, at vi måtte spise fastfood igår, hvilket ikke var nogen større succes (Cowboys Pizza på Høje Tåstrup station :2af5).

Skal møde tidligt her til morgen, så indtil i eftermiddag kan jeg ikke hjælpe hende med noget.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

Det lyder som en nedtursdag. Hils fruen god bedring med anklen :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
DJ LAU
Indlæg: 818
Tilmeldt: 23 apr 2002, 16:30

Indlæg af DJ LAU »

Er skide sur over, at en eller anden idiot har lavet en sang, hvor han synger nitten hele tiden. Fra nu af kan man ikke bruge det, ellers så fantastiske, udtryk uden at blive forbundet med en Rollo-og-King-wannabe-taber!!!
amh
CAs dkbn-luder
Indlæg: 5244
Tilmeldt: 04 okt 2004, 13:22
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Var i Odense i dag og på vejen der over var der en eller anden knast som ramte ind i mig i højresvings banen - han havde taget fejl af lige ud og højresvings banen og ramte så mig og bilen på venstre forskærm. Fedt! Så nu skal den ud og ha' lavet sin (desværre) første skade. Dog ikke selvforskyldt!!
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

En eller anden køkkenassistent (de får skylden for alt her) har klippet kablet til TV signalet, så jeg har ikke haft noget TV i 2 uger nu! Hvis ikke vejret havde været så godt, så havde det været virkelig virkelig kedeligt. Og det er det sådan set stadig!
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Skift kablet ?
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Vi snakker om det store kabel ind i huset.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

få en elektriker ud til at splidse fiber kablet - 30 min = 200 kr. Bingo :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

I formiddags cyklede jeg forbi en kvinde, som slingrede lidt på sin cykel op af bakken ved Netto i Vejgaard. Lige idet jeg var kørt forbi hende, hoppede hun halvt af cyklen og væltede, knaldede hovedet ned i asfalten med sådan et brag - heldigvis havde hun cykelhjelm på. Jeg sprang af min cykel og løb hen til hende, og der var to andre fodgængere og en i bil, der også kom løbende til, for at sikre sig at der ikke var sket noget alvorligt (hvilket der ikke umiddelbart var). Hun forklarede, at hun pludselig var blevet svimmel og ville stige af cyklen, men ikke nåede det inden hun halvt besvimede. Efter hun var kommet til sig selv, tilbød bilisten at køre hende på skadestuen eller til egen læge, hvilket nærmest blev til en diskussion, inden hun endelig blev overtalt.

Jeg vil gerne brokke mig over dem, der bare stopper op og glor, ikke bare kigger, men GLOR, så øjnene er ved at trille ud og underkæben rammer jorden. Der er så mange, der bare står og glor uden at gøre noget som helst. Det irriterer mig grænseløst, og det er ligesom dem, der stopper på motorvejen for at glo på uheldet og bliver kørt ind i af andre bagfrakommende bilister. Jeg vil også gerne brokke mig over folks beskedenhed, når det kommer til deres eget helbred. Det er muligt, at det bare var anstrengelse op af bakken der gjorde, at hun blev svimmel, men man kan fandme aldrig vide! Gå nu til lægen eller på skadestuen og bliv undersøgt, der er en grund til at kroppen reagerer, som den gør.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Hey hey - min krop er mit temple og du skal ikke bestemme over min religion :)

Når det er sagt, så er jeg enig i 99% af det du skrev.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg ved godt hvad den ene procent er, du er uenig i ;)
Billede
odder
Bæver Bekæmper
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 03 dec 2004, 16:11
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

DjMail skrev:Hey hey - min krop er mit temple og du skal ikke bestemme over min religion :)
Billede

Så glæder jeg mig til at se dig på fjernsynet stå og brænde bævere af nu hvor jeg har tegnet karikatur af din religion :)
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

For Scrubs fans, May 6 will be a somber trip to the television morgue. Most of the principal cast is calling this season their last (Zach Braff, Donald Faison, Judy Reyes, creator Bill Lawrence), and most believe that means the end of Scrubs. Looks like one and done on ABC for the hospital comedy.
Pi**e l***. Den bedste serie siden Friends lukker ned. Man kan ikke fortsætte sæson ni, hvis der mangler en del af hovedrollerne.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 15 aug 2005, 19:54
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jeg er blevet syg. Ikke bare lidt, men så meget så jeg ikke kan noget som helst andet end at ligge på sofaen og havde ondt af mig selv. Min lejlighed ligner et bombet lokum, min bacheloropgave skriver ikke sig selv, og min næse producerer nok snot til at kunne slukke adskillige skovbrande. Jeg mistænker lidt, at jeg kan være pollenallergiker, men jeg magter ikke at slæbe mig til lægen for at finde ud af det.
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds
Indlæg: 2879
Tilmeldt: 22 apr 2002, 05:28

Indlæg af 3dotz »

Årets suverænt kedeligste Formel 1-løb blev kørt igår i Bahrain. Jeg tror man skal helt tilbage til Valencia sidste år for at finde et løb, der var næsten lige så kedeligt.

Sidder og ser et ganske underholdende IndyCar løb fra Kansas i stedet.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
DjMail
Chart Attack VIP
Indlæg: 5498
Tilmeldt: 22 apr 2002, 21:10

Indlæg af DjMail »

Formel 1 kedeligt, præcis som det der skræmmende kedelig daytona agtige kør-i-ring fis i usa.
Besvar