Nu, er jeg jo self. faldet pladask for dette, og i stedet for at høre den på replay konstant tænkte jeg over om hr. dwr måske havde tænkt over en extended version ?
ville bare lige høre hehe
Christine Milton - Tilbage (dwr house bootleg) extended ?
Redaktør: Moderators
Jeg tillader mig lige at flytte den igen til tænketanken.
Og velkommen til.
Jo, det havde jeg og jeg lagde endda op til at folk kunne komme med forslag til løsningen på dette. Oplægget kan du finde i den omtalte tråd i mix area, hvor jeg ved, at der var nogle der lagde nogle extended versioner op af den (heriblandt chreddy, så vidt jeg husker).
Mvh
dwr
Og velkommen til.
Jo, det havde jeg og jeg lagde endda op til at folk kunne komme med forslag til løsningen på dette. Oplægget kan du finde i den omtalte tråd i mix area, hvor jeg ved, at der var nogle der lagde nogle extended versioner op af den (heriblandt chreddy, så vidt jeg husker).
Mvh
dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
http://chartattack.dk/viewtopic.php?t=2 ... on+bootleg
Hvis du åbner søg og skriver "dwr milton bootleg" og sætter prik i "Search for all terms" så får du kun tré tråde i alt. Ovenstående og den her tråd som 2 af dem.
Hvis du åbner søg og skriver "dwr milton bootleg" og sætter prik i "Search for all terms" så får du kun tré tråde i alt. Ovenstående og den her tråd som 2 af dem.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.