Christine Milton - Tilbage (dwr house bootleg) extended ?

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
Cherexo

Christine Milton - Tilbage (dwr house bootleg) extended ?

Indlæg af Cherexo »

Nu, er jeg jo self. faldet pladask for dette, og i stedet for at høre den på replay konstant ;) tænkte jeg over om hr. dwr måske havde tænkt over en extended version ?

ville bare lige høre hehe
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

velkommen til. Jeg har flyttet dit emne til rette forum.
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg tillader mig lige at flytte den igen til tænketanken.

Og velkommen til.

Jo, det havde jeg og jeg lagde endda op til at folk kunne komme med forslag til løsningen på dette. Oplægget kan du finde i den omtalte tråd i mix area, hvor jeg ved, at der var nogle der lagde nogle extended versioner op af den (heriblandt chreddy, så vidt jeg husker).

Mvh
dwr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

dwr skrev:Oplægget kan du finde i den omtalte tråd i mix area, hvor jeg ved, at der var nogle der lagde nogle extended versioner op af den (heriblandt chreddy, så vidt jeg husker).
det er helt korrekt, og jeg har den stadig liggende, hvis det er :)
Cherexo

Indlæg af Cherexo »

hehe takker, og jeg ville rigtig gerne have fingerne i den. Er det noget der kan lade sig gøre, jeg har været ved at søge men nu ved jeg ikke om det er min browser som kværner lidt rundt eller hvad der sker, men kom ikke rigtig noget frem, så et link ville være nice ;)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

http://chartattack.dk/viewtopic.php?t=2 ... on+bootleg

Hvis du åbner søg og skriver "dwr milton bootleg" og sætter prik i "Search for all terms" så får du kun tré tråde i alt. Ovenstående og den her tråd som 2 af dem. :)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar