Glædestråd
Redaktør: Moderators
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Ohh my god!!!mt^1 skrev:Havde lige lyst til at være lidt kælling agtig (mere end jeg plejer) og bestilte et GHD IV styler glatjern ... Super lækkert. og kåret til verdens bedste..
Vejl. 1.498,00 ...
glæder mig til at få det i håret... det er bare noget som virker !!! ))))
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Så er det jo lidt den forkerte tråd du har fat i herjmunch skrev:Jeg begyndte uden videre, at græde der.. og det var ikke af glæde..
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
det er også ok at fyre er feminine og bruger glattejern og makeup, bare kjolen matchermt^1 skrev:Havde lige lyst til at være lidt kælling agtig (mere end jeg plejer) og bestilte et GHD IV styler glatjern ... Super lækkert. og kåret til verdens bedste..
Vejl. 1.498,00 ...
Har selv et GHD IV mini styler jern, og det er virkelig godt! Så godt købmt^1 skrev:Havde lige lyst til at være lidt kælling agtig (mere end jeg plejer) og bestilte et GHD IV styler glatjern ... Super lækkert. og kåret til verdens bedste..
Vejl. 1.498,00 ...
vnL skrev:Har selv et GHD IV mini styler jern, og det er virkelig godt! Så godt købmt^1 skrev:Havde lige lyst til at være lidt kælling agtig (mere end jeg plejer) og bestilte et GHD IV styler glatjern ... Super lækkert. og kåret til verdens bedste..
Vejl. 1.498,00 ...
nydeligt nydeligt.. overvejede os den mini.. men valgte den "normale" synes ikke den er så bred heller ik.. men det fåes fame ikke meget bedre end de GHD
Ved shampooshoppen har dem, da jeg har ordnet billeder for dem for godt et år siden.mt^1 skrev:Havde lige lyst til at være lidt kælling agtig (mere end jeg plejer) og bestilte et GHD IV styler glatjern ... Super lækkert. og kåret til verdens bedste..
Vejl. 1.498,00 ...
http://www.shampooshoppen.dk/shop/-15%2 ... 139c1.html
og hvis det stadig virker, så kan du bruge login
Bruger: Shampooshoppen
Password: Facebook
og så får du yderligere 10% rabat på alle varer i shoppen..
Den fratrækker rabatten i indkøbs kurven så vidt jeg husker
Så mangler de blot en til at korrekturlæse teksterne på sidenjmunch skrev: Ved shampooshoppen har dem, da jeg har ordnet billeder for dem for godt et år siden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det er alt sammen noget de får fra leverandørerne men der er en skod designer inde over siden nu, som har ødelagt det hele..QrazyLeg skrev:Så mangler de blot en til at korrekturlæse teksterne på sidenjmunch skrev: Ved shampooshoppen har dem, da jeg har ordnet billeder for dem for godt et år siden.
Det var heller ikke for at klantre dit arbejde. Jeg kom bare til at læse teksten
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
No worries, det er mit første rigtige projekt i jagten på at blive mediegrafiker, så jeg har forhåbentlig lært en del siden da, men ja teksten er åndsvag. Der er flere gange hvor, selvom man er under tidspres, så får man lige kigget lidt på teksten, og den lyder meget standardiseret, og generelt fuld af fejl. Men groft sagt blev jeg ikke betalt for at korrekturlæse... men nu er det jo heller ikke der hvor jeg selv ville sætte mine penge, så jeg kunne i bund og grund være ligeglad! Men jeg kunne stadig huske da vi satte deres facebook account op, som jeg stod for. Hvor alle fik 10% rabat, på alt. Uanset tidligere form for rabat.QrazyLeg skrev:Det var heller ikke for at klantre dit arbejde. Jeg kom bare til at læse teksten
Man kan gøre et kup med voks engang imellem ved jeg.. dem hvor der er omkring 60% rabat (og så 10% fra facebook) der tjener han vidst ikke en skid(!)..
Håber ikke google indexerer hvad der bliver skrevet
-
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Har endelig fået min egen router sat på netværket. Så bliver jeg i det mindste ikke smidt af hele tiden.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game