REQ: Anna David - Tæt På (Abe&Ven Remix)
Redaktør: Moderators
-
- Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
- Kontakt:
REQ: Anna David - Tæt På (Abe&Ven Remix)
Hørte den lige på Youtube, og ikke værst nogen som har den ?
-
- Geografisk sted: Denmark
Re: .
den er da mega nem at mixe med .. de første 30 sekunder før basslinen kommer ligger da 110% til højrebenet .. bare et spørgsmål om at have skills nok .. ikk morten?harald skrev:Super fedt remix af Tæt på men dog syns jeg det lidt ringe at det ikke er i en ext udgave hvor man har lidt mere at mixe med i starten
men super nummer
im a sucker for house music
stefanbabz
Ved godt den ligger lige til højer benet intet der syns bare en ext vil være ved at fedt at have så man kunne lave lidt mere go i et mix
men igen min mening
stefan du sutter jo BIG time så ja skils det mangler du i vært fald haha ej gas
men ja er sku godt klar over den er let nok sådan der men vil nu gerne have en ext udgave
men igen min mening
stefan du sutter jo BIG time så ja skils det mangler du i vært fald haha ej gas
men ja er sku godt klar over den er let nok sådan der men vil nu gerne have en ext udgave
-
-
Sæt IDM op så den ikke downloader fra speedyshare.Jake-tiger skrev:ja, men jeg bruger Internet Download Manager, som jeg ikke kan downloade fra speedyshare med :smimic skrev:Den virker stadig på speedyshare...?Jake-tiger skrev:kunne det måske blive muligt at få et up fra rapidshare? :i
Det er bare at exclude den.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
-
Mange tak!mimic skrev:Sæt IDM op så den ikke downloader fra speedyshare.Jake-tiger skrev:ja, men jeg bruger Internet Download Manager, som jeg ikke kan downloade fra speedyshare med :smimic skrev:Den virker stadig på speedyshare...?Jake-tiger skrev:kunne det måske blive muligt at få et up fra rapidshare? :i
Det er bare at exclude den.
wallæ