Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

PsyClone
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:28
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af PsyClone »

O
M
G
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af nco »

Totalt gwod twaaaaaaaaaaaaaaaaaaance!
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Indlæg: 5644
Tilmeldt: 12 maj 2002, 05:18
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af FrZ »

Tak for i gåååååååååår... Tror jeg lavede et tidligt bail... Bum bum... Men sad på stationen til 06 alligevel - hyggede mig med lidt lokale bumser og sådan - screwed.

Fatter ikke at jeg bliver så hurtigt fuld nu om dage - det gik jo helt galt :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 23 apr 2002, 09:57
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af kloojve »

Tak for en super fest.. Det var super fedt at se jer alle, samt se jer give max gas!
Vi må helt sikkert gøre det igen!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg vil også lige benytte muligheden for at sige tak for igår. Jeg sidder i sofaen med benene på sofabordet, tilbagelænet med computeren på skødet - og slapper helt af!

En ti års fødselsdag med fantastisk god musik, priser i baren, der var som var det 10 år siden man bestilte (læs: billigt!). Masser af gensyn, også fra det helt helt helt CA-klientel. Og et par enkelte ansigter havde jeg ikke set før.

Turen derover gik let og smertefrit - kun afbrudt af en tur omkring en langsom-ekspedierende McDonald's i Vejle, og PsyClones ca. fem pisse-pauser (fint for os, der lige nyder en enkelt smøg i ny og næ).

Café Mikkel var ganske hyggeligt. Det dejlige vejr indbyd til spisning i det fri, og lette samtaler blev ført. Karizmas lokaler blev benyttet til at feste igennem med masser af god musik, energiske dansetrin, og mere ord-udveksling. En kombination af min elendige hørelse, FrZ druk-mumlen og generel højt lydniveau, gør at jeg stadig ikke er helt sikker på hvad sætningen, der blev efterfulgt af tegnsprog betød...

Kl. 03:34 satte vi os i bilen fra Kloojves adresse i Slagelse, kl. 04:57 smed vi Domin af i Skanderborg, kl. 05:42 var det PsyClones tur til at se dyner, og 06:10 trillede vi (Whizler, Sunshine og jeg) atter rundt i Aalborg - klar til at sove og nyde de første 10 år af Chart Attacks historie som være skrevet.

Tak for en fantastisk aften alle I herlige mennesker :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af nco »

Jeg blev også spritstiv og blev væk fra alt og alle jeg ville have snakket med. Nåede også først med toget hjem 06.37 eller noget i den stil. Vågnede først i Valby. Jeg arbejder på nogle billeder.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af Feffe »

Fandme i orden tur. God musik og sikke en masse gode trunter... me like.

Tak til alle dem der dukkede op. Fedt at se. Solskind, du skindede sku over alt :D

Til alle dem der ikke magtede at dukke op. fuck jer hahahah :D

Vi ses til næste fæææææst snart.
Skaw
Ses vi i Assens din ækle bryder?
Indlæg: 158
Tilmeldt: 27 sep 2002, 13:11
Geografisk sted: bag dig

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af Skaw »

Godmorgen, tak for igår. Ad jeg har det skidt idag, men det var det hele værd. Rart at se folk jeg ikke har set i et par år og også fedt at se nogle nye folk herfra.

Jeg mistede dog en sort bruuns bazar striktrøje jeg havde lagt bag pulten. Jeg skulle vel ikke være så heldig at der kunne være en der har en ide om hvor den kan være?
Jeg har engang købt olie!
nco
Site Admin
Indlæg: 6930
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af nco »

Jeg mistede også mit jakkenummer. Så jeg har stadig min rød/grå North Face-fleece og hænge på Karizma. Er det ikke en du kan arrangere en dag Kloovje?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af QrazyLeg »

Skaw. Vi har en ekstra trøje i bilen. Måske det er den du mangler. Stik mig din adresse og den kommer med posten.

Iøvrigt. Jeres pølsemand er jo syg i roen med sit hjemmelavede chili-ketchup. Min tunge kunne ikke mærkes før vi nåede Jylland igen... :o
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Fairground
CA Party Freak
Indlæg: 1486
Tilmeldt: 22 apr 2002, 16:01
Geografisk sted: ..::CPH::..

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af Fairground »

Tak for igår. Rigtig godt at se jer allesammen. Vi havde uden tvivl den bedste fest i slagelse den aften. Næste gang skal vi bare have flere mennesker med...

Endte personligt i en benlås efter en flaske Jack D og en flaske Fisk havde rottet sig sammen mod mig, men har det mærkeligt nok ret godt idag udover mine ører som hyler og skriger!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Re: Chart Attack 10 Års Fødselsdag 30/5 - 2009

Indlæg af DoMiNaToR »

Super fed tur, jeg var godt nok lidt smadret søndag, og havde så lige lidt familie tamtam som skulle overståes, så nåede ikke rigtig online ;-)

Men som altid til CA fester hyggelige mennesker, masser af sprut fedt musik, og et par søde tøser ;-)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar