22" TV med DVD

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
PR

22" TV med DVD

Indlæg af PR »

Skal have et TV i køkkenet, men synes det er umuligt at finde et der lever op til mine krav.

Kravene er:
- 22"
- Farve: Hvid
- Indbygget DVD
- MPEG4
- DVB-C tuner

Kan det være rigtigt, at der ikke findes noget tv som kan leve op til mine krav?
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

drop den indbyggede dvd, det er tit de billige ringere producenter der laver tv med indbygget dvd! Du kan få billige "vægmonterbare" dvd'er.

http://www.hifiklubben.dk/produkter/bil ... _hvid_.htm

og så en billig dvd fra elgiganten: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... EOCxA03xiY

så har du et kvalitets tv, med DVB-C Mpeg4 i hvid og en billig dvd, der ikke koster alverden.
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Mærke og kvalitet er fløjtende ligegyldigt for dette tv, det er damen der primært skal benytte det.

Har skam også overvejet den løsning, kloojve, men jeg mine intentioner med denne tråd var simpelthen bare, om det overhovedet fandtes sådan et tv som jeg efterspørger.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Jeg tror desværre du får svært ved at finde sådan noget så..

Hvis du kigger på dine krav skal du i hvert fald op i 3000 kr. klassen.
Det jeg linkede til ligger samlet på ca 4k..

Men held og lykke da!
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Ja, det tror jeg desværre også.
Men tak for hjælpen, ihvertfald.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
fjamz6

Indlæg af fjamz6 »

Amitech kan faktisk opfylde alle krav på nær DVB-C. Tv'et har nemlig kun DVB-T tuner.

Men hvis I kan leve med det så er det bare ind på Amitech.dk, og bestille 1 stk. hvidt 22" TV 336W Full HD tv med indbygget DVD, MPEG4 og DVB-T.

Og så koster det kun: 3.299,-
Brugeravatar
PR

Indlæg af PR »

Har stofanet gennem antenneforeningen, så en c-tuner er desværre et must.

Har ellers haft et godt øje til Amitechs modeller, men ligeledes kan de heller ikke opfylde mine krav.
kenobi

Re:

Indlæg af kenobi »

PR skrev:Har stofanet gennem antenneforeningen, så en c-tuner er desværre et must.
Du skal kun bruge DVB-C-tuner, hvis du har Zaptor og vil undgå boxen. Ganske almindelig Stofa-tv benytter ganske almindelig analog tuner, der findes i alle TV..
Besvar