[2009-07] 1. udgivelse af TOTM 1/7
Redaktører: Sunshine, Dj Pantheon
[2009-07] 1. udgivelse af TOTM 1/7
Skal vi satse på, at vi kan udgive den første den 1. juli? Så har vi hele juni måned til at finde sange. Pantheon vil skrive reglerne for hvor mange tracks man må finde, deadline, og andet praktisk info
Re: 1. udgivelse af TOTM 1/7
Lyder kanon, så har man da lidt tid til at finde ud af hvad man nu vil vælge .. (På trods af at jeg allerede har fundet et track (ud af et ubestemt tal), som jeg nok vælger )
Ja jeg ville gerne vide hvad kravene er - jeg ville nok kunne finde et utal af sange på en hel månede! (: Men hvis der er lidt krav så bliver det lidt lettere..
Læs evt reglerne her. Indtil videre er det 2 sange pr. mand. Men hav lige et par stykker i backup, i tilfælde af at nogle springer fra, at der ikke er nok tracks til en hel CD osv.
Jeg har allerede smidt 2 af mine "picks" op på serveren
Med henhold til næste udgivelse 1/8, må jeg desværre melde pas. Jeg tager på ferie d. 1/7 og så 6 uger frem.
Så håber jeg at jeg har meldt fra i god tid
Med henhold til næste udgivelse 1/8, må jeg desværre melde pas. Jeg tager på ferie d. 1/7 og så 6 uger frem.
Så håber jeg at jeg har meldt fra i god tid
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Det lyder godt, mimic. Jeg får lige et overblik her om et par uger over hvem der har smidt op, hvem der mangler osv., men det er i rigelig god tid du har meldt fra. Og god tur i øvrigt hvor skal du hen i så lang tid?
Jeg skal down under og nyde Australien i 6 uger, så jeg glæder mig som et lille barnSunshine skrev:Det lyder godt, mimic. Jeg får lige et overblik her om et par uger over hvem der har smidt op, hvem der mangler osv., men det er i rigelig god tid du har meldt fra. Og god tur i øvrigt hvor skal du hen i så lang tid?
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Jeg er også kun lige hjemme kort periode i næste måned men jeg smider noget op i perioden!
måske jeg snart skulle prøve smide noget op på serveren..
måske jeg snart skulle prøve smide noget op på serveren..
Jeg har så 3 ugers ferie i næste måned, hvor jeg regner med bare at slappe af hjemme.. Så der har jeg masser af tid til TotM
Nice, nice
jeg ved ikke lige hvor DjPantheon er forsvundet henaf i mellemtiden, men skal vi ikke sige, at deadline for at smide numre op til den første udgivelse er den 20/6? Så har i 11 dage fra nu af.
jeg ved ikke lige hvor DjPantheon er forsvundet henaf i mellemtiden, men skal vi ikke sige, at deadline for at smide numre op til den første udgivelse er den 20/6? Så har i 11 dage fra nu af.
Jo synes jeg lyder som en god ide
Jeg smider releaseren til DJ Pantheon i den kommende uge. Og hvis jeg skulle glemme det, så er jeg sikker på fruen nok skal banke mig i hovedet med sin kalender
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
I kunne evt smide den på ftp, så er den der til fremtidig brug, tjek tråden angående ftp her i totm sektionen QrazyLeg
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
hvis det er sådan et release program som laver .nfo og sådan noget så ville jeg gerne have det også.
Den laver det som sådan ikke men den kan id3 tagge mp3 filer, tjekke navnet så det passer med release standard lave sfv osv.
Det er morgoth mp3releaser hvis du bare vil have den så burde google kunne finde den, ellers smider QrazyLeg nok den version op han har, hvor der er en nfo der passer til CA med
Det er morgoth mp3releaser hvis du bare vil have den så burde google kunne finde den, ellers smider QrazyLeg nok den version op han har, hvor der er en nfo der passer til CA med
hvad gør alle de filer egentlig som bliver lagt ud med? .nfo filen kan jeg forstå..
Så har jeg også fået smidt to picks (tak til mimic for ordet ) op ..
Normalt består et release af følgende:Maunus skrev:hvad gør alle de filer egentlig som bliver lagt ud med? .nfo filen kan jeg forstå..
- 1 nfo fil (beskrivelse/trackliste/rippers notes osv)
1 sfv fil (indeholder checksum til at validere de forskellige filer)
1 m3u fil (playliste over alle mp3 filer)
xx antal mp3 filer (indeholder ja gæt )
glæder mig sku til rellet
den der sfv forstår jeg ikke helt.. er det en slags tjekliste om man har det hele?