Feed The Horse Remixxxxx

Tænketank er for dig, der mangler en idé til mix/bootleg/bastard. Det kan også være du er startet på et track, men ønsker feedback inden du går videre med den store produktion. Det er ligeledes her du finder guides og kan lave guides til programmer inden for musikproduktion.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Feed The Horse Remixxxxx

Indlæg af goafreak »

Et lille remix af Fagget Fairys - Feed The Horse jeg sidder og leger med.
Produceret i Ableton Live 7-komma-et-eller-andet.
Slet ikke færdigmasteret endnu

http://rapidshare.com/files/229456649/F ... _remix.mp3

Fortæl mig hvad I synes :)
BØH
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

især når det er postet i tænketank er der ekstra god grund til at uppe det et sted hvor man ikke behøver venter i 30 sek for at hente filen men hvor man lige kan streamer den.. (:
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

I bund og grund synes jeg det er noget du skal forsætte med Goa! Jeg kunne dog godt savne lidt de der "jag" som er i sangen, men hvor du måske lige twister den lidt. Var bare en idé. Men godt gået !
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Mon ikke det går?
Rapidshare er trods alt det mest udbredte sted at hoste ting - du kan jo bare få dig en collectors account :p

Edit:
Har lige hentet og lyttet. Kæft det er et lækkert track. Allerede nu... Selvom der er så lidt udvikling i det tracket undervejs, så synes jeg ikke engang, at det bliver kedeligt fordi mit hovede ikke kan koncentrere sig om andet end din alt for onde bass-synth...
Nu ved jeg godt det ikke ligger sig til den her house-genre and peake i klimaks som f.eks. uplifting trance, men det kunne have været fedt med en slags peak, hvis du forstår hvad jeg mener?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

jmunch:
Der vil blive lagt mere gøgl på tracket - så som breaks, effekter mm. I den færdige version. Ved ikke hvad du mener med "jag" - kan du forklare det lidt bedre?

dwr:
Arbejder lige pt. på at gøre den der åndssvagt vanedannende melodi til noget kewl og aggressivt. Men da jeg synes det skal forblive forholdsvist minimalt, så bliver det ikke ligefrem noget melodisk cirkus.

Maunus:
Jeg kan smide den på zippyshare, hvor I kan stream den direkte. Men hvornår bliver den så slettet?

Tak for jeres feedback :)
BØH
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

http://www9.zippyshare.com/v/46150990/file.html

Så er den også på zippyshare
BØH
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Needz moar cowbell
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Den er helt klart bedre end den originale. Som i øvrigt sutter røv for hårdt. Ellers er det godt arbejde :)
Billede
Brugeravatar
steffwell

Re: Feed The Horse Remixxxxx

Indlæg af steffwell »

sjove elementer men beatet+bassline passer ikke til vokal, der er for meget echo på vokal, mangler variation og lidt mere peak... ellers et udemærket bud
goafreak
Kontakt:

Re: Feed The Horse Remixxxxx

Indlæg af goafreak »

steffwell skrev:beatet+bassline passer ikke til vokal
Det er jeg ikke enig i, men det andet vil jeg kigge på. Tak for kommentaren.
BØH
Besvar