Jeg blev lidt træt af at spille krumme til nogen af de gym fester jeg spiller til så jeg peppede den lidt med Safri Dou, nu valgte jeg prøve arbejde på en færdig version så jeg ikke skulle stå og lave det live når det var.
Forslag til mastering ville være fint, og så evt. forslag til hvordan jeg får teksten til at flyde mere ind med musikken, synes f.eks. 4:38 stopper den måske liiidt sjovt. :/
og så forslag til breaket ved 4:50..
Enjoy (;
http://www9.zippyshare.com/v/45346599/file.html
Safri Dou & Krumme
Redaktør: Moderators
Re: Safri Dou & Krumme
Hold da op, jeg er glad for, at jeg ikke går i gym i dag - det er jo værre end dengang vi rent faktisk tullede rundt for 10 år siden... Krumme vokal er ikke - og jeg understreger - ikke en fed vokal!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Re: Safri Dou & Krumme
FrZ
Hehe ja jeg er også MEGET ked af nogen af de årgange vi har. (: men den bliver altså ønsket gang på gang og det er vel noget intern noget de har der.. Vi er kun 300 på vores gym så der starter hurtig nogen små diller
Hehe ja jeg er også MEGET ked af nogen af de årgange vi har. (: men den bliver altså ønsket gang på gang og det er vel noget intern noget de har der.. Vi er kun 300 på vores gym så der starter hurtig nogen små diller