Kunne godt tænke mig lidt feedback på det her bootleg remix.
Der mangler meget rundt omkring. Delays skal have et eftersyn bl.a.
http://www8.zippyshare.com/v/45606212/file.html
Det er lavet i Ableton Live 7.
Hvad synes i?
The Prodigy - Phoenix (PsyClones dubstep remix)
Redaktør: Moderators
Re: The Prodigy - Phoenix (PsyClones dubstep remix)
Synes den føles sløv, men det lyder da til at den er på de standard 130-140 bpm, men der er ikke rigtig nogen opbygning eller lignende i nummeret.
Den horn-lyd der er brugt i slutningen synes jeg er meget fejlplaceret. Vil meget hellere at jeres wobble bliver den tak dybere (som den prodigy selv bruger i originalen).
Jeg har ingen forstand på at producere, men hører en god del dubstep, så vil da håbe at du kan bruge min "kritik" til noget
Den horn-lyd der er brugt i slutningen synes jeg er meget fejlplaceret. Vil meget hellere at jeres wobble bliver den tak dybere (som den prodigy selv bruger i originalen).
Jeg har ingen forstand på at producere, men hører en god del dubstep, så vil da håbe at du kan bruge min "kritik" til noget
Det er work in progress og jeg arbejder pt. på at gøre den mindre sløv og mere aggressiv, hehe.
Hvad synes du om det andet track? Det kan høres på vores myspace.
Men vi takker for kritikken.
BØH
Jeg har hørt jeres andet track og synes virkelig det lyder fedt. Er spændt på at høre det færdige resultat!goafreak skrev:Det er work in progress og jeg arbejder pt. på at gøre den mindre sløv og mere aggressiv, hehe.