Hahahahahaahaodder skrev:Det er et fjernsyn der kører på gas.
Vis mig dit skrivebord!
Redaktør: Moderators
Re: Vis mig dit skrivebord!
Den her er god til baggrund på skrivebordet:
http://www.unp.co.in/attachments/f96/47 ... we_you.jpg
http://www.unp.co.in/attachments/f96/47 ... we_you.jpg
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Fair er du trader? Sjældent at man har så mange skærme i andet end markets??!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
FrZ skrev:Fair er du trader? Sjældent at man har så mange skærme i andet end markets??!
Det er han helt sikkert.
Disse suspekte bank-typer har konstant brug for at se sig over skulderen.
For både at være effektive i indsatsen, men samtidigt holde ryggen fri, ser man dem oftere og oftere,
installere forskellig form for overvågning. Læg især mærke til det diskrete ´bak-spejl´ der er monteret på skærmen yderst til højre....
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Ahh IT-afdelinger har det også med at hygge sig - de har som regel direkte adgang til hardware... Og alle der har arbejdet i en bank, ved at jo flere skærme man har, des længere er ens diller!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det er et stykke tid siden der er posted her, men jeg vil også lige bidrage med mig skrivebord
Efter at være flyttet er min arbejdsplads til ansøgningsskrivning, afslapning og kreativ legeplads endt med at se sådan ud.
Og nøj, hvor er jeg egentlig tilfreds
Og nøj, hvor er jeg egentlig tilfreds
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ser godt ud. Bliver dog aldrig til Mac.
Aldrig.
Aldrig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Jeg er så vanvittig glad for min at jeg tvivler på jeg skifter tilbage igen. Skulle jeg få lyst til Windows/Ubuntu/ikke-OSX så kan det jo installeres derpå også
Ved siden af skrivebord (på gulvet) står i øvrigt en ekstra skærm jeg hiver op ved lejligheder, hvor der er brug for to skærme. Synes bare ikke jeg gider have den på skrivebordet ved almindelig dokumentskrivning og Facebook/Chart Attack browsing
Ved siden af skrivebord (på gulvet) står i øvrigt en ekstra skærm jeg hiver op ved lejligheder, hvor der er brug for to skærme. Synes bare ikke jeg gider have den på skrivebordet ved almindelig dokumentskrivning og Facebook/Chart Attack browsing
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Ja, jeg er tilbøjelig til at holde med Q-Leg her
ÆÆÆlsger simpelthen min 27" iMac - som i øvrigt kører glimrende på Win7 Pro 64 bit udgaven.
Jeg har dog stadig både en stationær-, og en bærbar PC - men må erkende, at der har sneget sig en del sager ind fra Æbleplantagen
ÆÆÆlsger simpelthen min 27" iMac - som i øvrigt kører glimrende på Win7 Pro 64 bit udgaven.
Jeg har dog stadig både en stationær-, og en bærbar PC - men må erkende, at der har sneget sig en del sager ind fra Æbleplantagen
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
-
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Jeg blev overtalt til at købe en iPhone 4s for noget tid siden, og skeptisk som jeg var overfor Apple produkter, ville jeg give den 2 uger før jeg solgte den, men den har godt nok overrasket mig over hvor simpelt det kan være med ting, såsom at slette, mv. og så virker den! har aldrig haft nogle problemer med den på trods af jeg snart har haft den i 6 mdr. !
Evig Android-bruger. Men ved ikke hvorfor jeg på det seneste har gået med iPhone-tanker.
Håber at jeg kan ryste dem af mig igen.
Håber at jeg kan ryste dem af mig igen.
nco\\ CHART ATTACK 1999