Req: MJ koncert fra 29 August 1997

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Hoopstar

Req: MJ koncert fra 29 August 1997

Indlæg af Hoopstar »

Hej alle

Jeg har fået et spørgsmål fra en veninde, om det kan lade sig gøre at få fat i denne koncert på dvd eller film
eller på nettet?
Det må gerne koste penge.

Så hvis nogen kan hjælpe med at finde link til at købe den eller downloade den ville jeg blive glad og hende Super glad.. :)
Sig-Mund

Re: Req: MJ koncert fra 29 August 1997

Indlæg af Sig-Mund »

Har også undret mig over at den ikke er blevet vist i fjernsynet efter hans død. Jeg ved at TV3 optog den, og jeg ville også meget gerne have fat i den, eftersom jeg var inde og se den koncert.

Skrev for 1 års tid siden til TV3, hvor jeg spurgte efter koncerten, men der fik jeg et svar om at det ikke kunne lade sig gøre, husker ikke årsagen.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Hoopstar

Re: Req: MJ koncert fra 29 August 1997

Indlæg af Hoopstar »

Jeg har hentet 14 august versionen til hende, men det var bare ikke helt nok da det var den 29 hun var inde og se den og det er jo også den med det tivoli garden show..

tror muligvis jeg har fundet et link der kunne bruges, det var i hvert fald noget privat optagelse af begge koncerter stod der..
Så nu får vi se.
Besvar