Jeg så i tidernes morgen dengang jeg gik i folkeskole, i Engelsk en film med Liam Neelson, som omhandlede IRA. Det eneste jeg sådan lige husker er, er at Liam Neelson sidder ved en jeep og venter på der kommer nogle og hvor efter de bliver beskudt. det er noget i den stil. Andet kan jeg ikke lige huske, andet end det var en fed film. Den er halvgammel.
Jeg tjekkede A Prayer for the Dying trailer, men det virker ikke som om det er den. Har han været med i andre film handlende IRA?
Uha den kan jeg godt huske, men kan ik lige huske titlen, den forgår i USA ikke, og så det noget med at ham fra IRA bor hos en FBI agent eller noget i den stil ik ?
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Har du tjekket imdb? Der kan du tjekke hvilke film Liam Neelson har været med i også udelukke dem der ikke handler om IRA.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.