Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
Redaktør: Moderators
Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
Vores super gode ven UNA er nu igen begyndt at tage flere credits på sit "monster hit" DJ UNA - Super Højere Lækker Vildere Tilbage. Nu er han åbentbart begyndt at mene at Chreddy som har lavet reworket: Tilbage (DWR vs Chreddy's Rework). Mickey mener åbentbart ligepludselig at Chreddy har lavet sin version i extended, selvom alle Chreddys version hed; Tilbage (DWR vs Chreddy's Rework).
Du kan se hans lille film, hvorhan endda også annoncerer med man kan downloade Chreddys version puplic.
Tjek filmen på facebook. http://www.facebook.com/home.php#/video ... 2658222430
Jeg håber I finder dette lige så lavt rent personlighedsmæssigt som jeg gør. Jeg må indrømme jeg virkelig har fået ondt af den dreng.
Hvilke mindreværkskomplekser lider han måske ikke af når han kan leve i en verden som er stor løgn?
Du kan se hans lille film, hvorhan endda også annoncerer med man kan downloade Chreddys version puplic.
Tjek filmen på facebook. http://www.facebook.com/home.php#/video ... 2658222430
Jeg håber I finder dette lige så lavt rent personlighedsmæssigt som jeg gør. Jeg må indrømme jeg virkelig har fået ondt af den dreng.
Hvilke mindreværkskomplekser lider han måske ikke af når han kan leve i en verden som er stor løgn?
I'm bringing sexy back - envaR!
Re: Mickey Gee / DJ UNA er på banen igen...
Mickey har fjernet Chreddys kommentar, men i kan læse den her:
Hej Mickey Gee, UNA, jeg kan se du har uploaded noget af min produktion, hvilket jeg ikke har givet dig rettighederne til.
1. Du har ikke uploaded mixet i som den står i filnavn, nemlig: Tilbage (DWR vs Chreddy's Rework)
2. Har du ikke spurgt mig om tilladelse til; først og fremmest at du får nogen credits for noget du ikke har lavet eller rettigheder til.
3. Jeg beder dig fjerne mixet omgående fra dit site, nu hvor den ikke har orginal navn og title.
Mvh.
Chreddy
Har han slettet videoen?
Nej, men det seneste han har gjort er at slette min kommentar 2 gange og derefter låse videoen for nye kommentarer.. (Jeg bliver sq nok også bannet på deres irc channel for at ha brokket mig derinde, men fuck det..)
Una, det er simpelthen så dårligt stil, hvis der bare er en snert af sandhed i det der.
Nå men til alle vi andre så er vi jo kloge nok til at give Chreddy ros for nummeret. Så må Unas tilhængere tilbede ham så længe han kan blive ved med at fuske uden at blive opdaget.
Nå men til alle vi andre så er vi jo kloge nok til at give Chreddy ros for nummeret. Så må Unas tilhængere tilbede ham så længe han kan blive ved med at fuske uden at blive opdaget.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ahh nu står der da "Credits goes to Chreddy, for at forlænge den!"
Det er muligt.. Men:
Hvor er der så credits til dwr, som oprindeligt lavede det?
Hvorfor bruger han eget navn?
Hvorfor spørger han ingen, ikke engang mig, inden han smider den ind?
Hvor er der så credits til dwr, som oprindeligt lavede det?
Hvorfor bruger han eget navn?
Hvorfor spørger han ingen, ikke engang mig, inden han smider den ind?
Spørger du artisten inden du smider tracks op på CA?
BØH
-
De sange bliver smidt op i artistens navn... Ikke som chreddys egne produktioner.
Haha.. Bare endnu et bevis på hvor talentløs han er. Sikke en tåbe. Jeg håber han viser sit grimme fjæs her på boardet bare én gang til.
Chreddy eller DWR kan vel anmelde videoen for krænkelse af ophavsrettigheder? eller true klovnen (nu både en klovn på både cs-scenen og musik-scenen )
Jeg har også tænkt over at anmelde videoen.. Jeg ved bare ikke lige for hvad.. For hverken mig eller dwr (hvad jeg ved) har rettigheder til det, så kan ikke se hvordan man kan anmelde den, pga. ophavsrettigheder ..CCK^ skrev:Chreddy eller DWR kan vel anmelde videoen for krænkelse af ophavsrettigheder? eller true klovnen (nu både en klovn på både cs-scenen og musik-scenen )
Desuden har han fjernet venskab med mig, samt tilsyneladende fjernet al adgang for mig, til videoen.. Når jeg vil følge linket til videoen får jeg i hvert fald følgende besked:
"Denne video er enten blevet fjernet fra Facebook eller er ikke synlig på grund af indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger."
Videoen er der stadig.. Han er jo en tåbe af karakter.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Lige meget hvor mange gange jeg trykker på det link får jeg "Denne video er enten blevet fjernet fra Facebook eller er ikke synlig på grund af indstillinger for beskyttelse af personlige oplysninger."
Rolig drenge.... han lever jo efter hans Religiøs overbevisning:... Benægt, benægt, benægt (som han selv oplyser på fb)
Fint nok, så ved jeg da at jeg bare skal bede ham om at lade bootlegget blive på facebook/hans side.. Så forsvinder det forhåbentligt.. Hvis han ellers overholder hans overbevisning..mt^1 skrev:Rolig drenge.... han lever jo efter hans Religiøs overbevisning:... Benægt, benægt, benægt (som han selv oplyser på fb)
Trist trist trist. Der er desvære bare nogen af den slags mennesker som altid søger mere opmærksomhed, og det prøver de ved at tage credit for andres arbejd, for at få en slags anerkendelse.
Men er der ikke blevet sagt hvad der skal siges om "DJ UNA" (Ikke desto mindre førhen i tiden)
CA er jo ikke det eneste sted hvor DJ UNA har et dårlig ry, og det blir nok heller aldrig bedre.
Men i sidste ende så er det vel også et slag klap på skuldren til "Chreddy" for han arbejd, det er jo så godt at folk som una
misunder det og selv vil lægge navn til.
Men er der ikke blevet sagt hvad der skal siges om "DJ UNA" (Ikke desto mindre førhen i tiden)
CA er jo ikke det eneste sted hvor DJ UNA har et dårlig ry, og det blir nok heller aldrig bedre.
Men i sidste ende så er det vel også et slag klap på skuldren til "Chreddy" for han arbejd, det er jo så godt at folk som una
misunder det og selv vil lægge navn til.
Celebrate Your Life With House
http://img10.imageshack.us/i/unashit.jpg/
Billedet er taget d. 3 August 2009 kl. 12 - så filmen er stadig oppe.
Billedet er taget d. 3 August 2009 kl. 12 - så filmen er stadig oppe.
-
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
der er reelt set ikke nogen der fortjener at dø, men det gør Una godt nok.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
man kan vel ikke sige andet end skuffende og irritation for Chreddy1