Er der nogen som har det her inde?
- Er det stabilt?
- Har man fast IP? Eller skifter i ny og næ?
- Er 200 Gb overhovedet nok (fair-use grænse)
http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_inet_50
Redaktør: Moderators
Synes det er væsentligt at nævne Stofanets dejlige lille 'op til' f.eks. 50 Mbit.Down1 skrev:Man kan hos Stofa købe en 50/2 mbit til 399 men den er så med frit forbrug.
Jo, hvis man sammenligner med fiber er det dyrt. Men hvor mange procent i Danmark kan få fiber? Det er stadigvæk ikke ret mange, og fx der hvor jeg bor kan Cybercity knapt leverer noget tilfredsstillende. Så det svinger absolut. Men tro mig, havde den ejendomsforening jeg bor i kunne skabe flertal, så havde jeg også siddet på en 50/50 fra Dong eller noget i den stil. Men sådan er det desværre bare ikke.Zivago skrev:Er det tilbud fra YouSee ikke dyrt ?.
Du kan få 40 / 40 Mbit for 399 kr hos elselskaberne. (Fibernet).
Ja - det er dyrt at grave ned i storbyen. Men det betyder da ikke de ikke har gjort det .DjMail skrev:Altså prisen for at grave fiber ned i storbyen ville påvirke elselskabernes pris så voldsomt, at de slet ikke ville kunne være konkurrencedygtige længere.
Så længe de holder sig på landet og kun bevæger sig ind i byerne, når der i forvejen er kæmpe grave arbejde, så kan de godt konkurrere på priserne (og i de fleste tilfælde vinde).
En kilde hos Fullrate afslører endvidere, at der er tale om VDSL-teknologien (Very high bitrate digital subscriber line), som vil anvende det nuværende kobber. Kilden kunne også fortælle, at der kommer to nye hastigheder:
40/40 Mbps
60/60 Mbps
Fullrate skulle begynde udrulningen i næste måned.
Ja, at fiber er synkrone forbindelser er supersweet, og prismæssigt kan ingen lege med.Zivago skrev:Er det tilbud fra YouSee ikke dyrt ?.
Du kan få 40 / 40 Mbit for 399 kr hos elselskaberne. (Fibernet). Altså lige stor up og download !. Og der er da ikke nogen begrænsning i datamængden man må hente. (Du kan også få 60 / 60 Mbit - hos elselskaberne. Men det er alt for dyrt)