Lotto kupon, hvor du kan vinde over en milliard.
Redaktør: Moderators
Lotto kupon, hvor du kan vinde over en milliard.
Må nok tilstå jeg har haft købt et par række de sidste par gange...
Har fundet en side, og den er oversat til dansk hvor i kan deltage i det italienske lotto
www.playsuperena.com
Giver omkring 20 kr. for 2 rækker tal, mit første indskud fik jeg double så er enlig kun en 10'er.
Men kunne være der er andre som har interesse i at drømme med. Puljen er oppe på 147 mio EURO i dag..
Har fundet en side, og den er oversat til dansk hvor i kan deltage i det italienske lotto
www.playsuperena.com
Giver omkring 20 kr. for 2 rækker tal, mit første indskud fik jeg double så er enlig kun en 10'er.
Men kunne være der er andre som har interesse i at drømme med. Puljen er oppe på 147 mio EURO i dag..
Re: Lotto kupon, hvor du kan vinde over en milliard.
Hvis man vandt, ville man så skulle betale dansk eller italiensk skat af sådan en gevinst?
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Jeg er ret sikker på at de i TV sagde man ikke skal betale skat
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Så længe der er betalt afgift i et EU land, tror jeg ikke du skal af med en krone.
Troet faktisk man skulle. Er der ikke noget om at vis man spiller online poker, så skal man også betale skat af sin gevinst ?
Men altså - så betaler du 600 millioner ud af den milliard - du har stadig 400 million tilbager.
Det er fuckin mange penge.
Jeg vil bruge resten af dagen på at tænke over hvad jeg ville købe.....
Tror jeg ville købe Aalborg Stadion og så sætte ild til lortet under en Aab - FCM kamp.
Det er fuckin mange penge.
Jeg vil bruge resten af dagen på at tænke over hvad jeg ville købe.....
Tror jeg ville købe Aalborg Stadion og så sætte ild til lortet under en Aab - FCM kamp.
Jeg ville spise - fuck jeg ville spise hele tiden og kun luxus mad. Det ville være så godt!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Og når man så er blevet kamp-fed, så er det en tur under kniven så man kan tabe sig. Og så spise igen
Altså hvis det er ligesome onlinepoker, skal du ikke betale skat. Så længe der er betalt afgift af gevinsten i et EU land, skal man ikke betale skat.
Man må gå ud fra at lotto fungere på samme måde i Italien som i Danmark, Danske spil betaler jo også afgift til den danske stat, derfor er den gevinst man får også afgiftsfri.
Man må gå ud fra at lotto fungere på samme måde i Italien som i Danmark, Danske spil betaler jo også afgift til den danske stat, derfor er den gevinst man får også afgiftsfri.
Altså hvis jeg vinder en 1100 mil. Så skal jeg nok holde den næste CA fest...
Hvis du vinder en mia., så skal du dele med resten af de grønne, hehe.
BØH
Åååååh en fest jeg ville holde for 1.1 mia.
Booke ALT hvad jeg selv ville ha lyst til at høre, og så holde gratis entre og fri bar til alle.
Betale rockerne for at være vagter og så bygge en trone til mig selv midt i festen!
Ville blive en utrolig mystisk fest/festival.
Programmet:
Dagens program starter, når Esben står op:
Booke ALT hvad jeg selv ville ha lyst til at høre, og så holde gratis entre og fri bar til alle.
Betale rockerne for at være vagter og så bygge en trone til mig selv midt i festen!
Ville blive en utrolig mystisk fest/festival.
Programmet:
Dagens program starter, når Esben står op:
Jeg kan ikke blive fed - for at det ikke skal være løgn, så har jeg tabt mig yderligere på det sidste (siger jeg mens, jeg æder en god pizza-sandwich )DjMail skrev:Og når man så er blevet kamp-fed, så er det en tur under kniven så man kan tabe sig. Og så spise igen
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
11, 27, 10, 79, 45 og 88. << Dine talWill skrev:Må nok tilstå jeg har haft købt et par række de sidste par gange...
http://www.playsuperena.com
Hvad jeg ville gøre?
Jeg tror jeg ville..
hæve lidt penge på min firma konto
Nå nej...
Jeg tror jeg ville..
hæve lidt penge på min firma konto
Nå nej...
One extremely lucky player has scooped €147,807,300 in last night's draw!
That means an est. €38,000,000 Jackpot is waiting to be won in the next SuperEna draw!
Og nej blev ikke mig... Men må en være der ude som lige har fået et hjertestop eller tæt på...
That means an est. €38,000,000 Jackpot is waiting to be won in the next SuperEna draw!
Og nej blev ikke mig... Men må en være der ude som lige har fået et hjertestop eller tæt på...
PÅ mange punkter ku det være fedt at vinde sån en gevinst eller bare nogle millioner.
Men der er også punkter hvor det ikke ville være fedt og hvor det nok ville gå galt, hvertifald for mit eget vedkommen.
Men der er også punkter hvor det ikke ville være fedt og hvor det nok ville gå galt, hvertifald for mit eget vedkommen.
Celebrate Your Life With House