Tuning Traxx 7

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

djtopper

Re: Tuning Traxx 7

Indlæg af djtopper »

tak...
TheDuke

Indlæg af TheDuke »

Lige i øjet. super mange tak
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Fairground skrev:
chreddy1 skrev:Jeg er godt nok enig i hvad nfo'en siger:
"They are back! The most lame danish compilation of all time!"

Forstår virkeligt ikke hvorfor visse folk gider at bruge penge på sådan noget lort.. :(
Tro mig de to gutter der mixer og laver denne compilation hader den slags musik, men gør det ene og alene for pengene.

Det er jo ikke for sjov deres navne ikke står på cd'en!

aahhh den ene kan vist godt li lidt Scooter engang imellem :)
Står der stadig bass in your face productions på dem ?
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Indlæg af Dj Dk »

tak
Ebzen
Kontakt:

Indlæg af Ebzen »

Fairground skrev:
Tro mig de to gutter der mixer og laver denne compilation hader den slags musik, men gør det ene og alene for pengene.

Det er jo ikke for sjov deres navne ikke står på cd'en!
Jeg har skrevet til pladeselskabet, fordi jeg syntes det er en smule "falsk reklame" med at reklamere at det skulle være et "non stop megamix"
Og at de præsenterede musikken dårlig og på en smule uprofessionel måde. Enhver med en smule mixsans kan jo høre der intet sammenhæng er i de produktioner. Dårlige temposkift, osv. Om man kan lide musikken er jo et smagssag, men hvorfor gøre den "dårligere" med sådan en CD her bare fordi man skal have penge ?
Jeg lavede et demo mix på ca 30 min, med alle sange i tempo orden, ikke noget sample leg eller noget, bare "OK" overgang efter hinanden. (Selvom det er en smule svært med radio versioner af numrene)
Det havde INGEN interesse overhovedet, og dem som havde startet serien kunne de jo ikke bare fyre og der var folk som "virkelig" rykkede til det, og de var tilfredse med produktet.

Jeg må indrømme at jeg havde heller ikke forventet en pladekontrakt, men når producerne bag konceptet siger det er SÅ godt, så er man sku selv udenom at folk downloader fra nettet af.

På det punkt er pladebranchen lige til at lukke op at skide i.. Ja undskyld jeg bliver sku pissed når jeg høre sådan en produktion.

Bare mine "cents"

Ebzen
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Jeg syntes IKEA's møbler er virkelig ringe kvalitet så derfor hugger jeg dem istedet for at købe dem!

Giver ikke noget for din selvretfærdigende overbevisning om at hvis ikke man kan lide produktet så er det tilladt at stjæle det!

Skal ikke kunne sige om hvordan overgangene på cd'en er da det eneste jeg har hørt til serien var da en af de to bag spillede lidt af den første udgave for nogle år siden.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Ebzen
Kontakt:

Indlæg af Ebzen »

Fairground skrev:Jeg syntes IKEA's møbler er virkelig ringe kvalitet så derfor hugger jeg dem istedet for at købe dem!

Giver ikke noget for din selvretfærdigende overbevisning om at hvis ikke man kan lide produktet så er det tilladt at stjæle det!

Skal ikke kunne sige om hvordan overgangene på cd'en er da det eneste jeg har hørt til serien var da en af de to bag spillede lidt af den første udgave for nogle år siden.
Mon ikke du skulle tage at vågne lidt op så ? :)

Det er jo sådan virkeligheden hænger sammen, folk downloader musik fra internettet fordi det er nemmere end at gå ned i en pladeforretning for at høre den.
Der hersker ingen tvivl om at de folk der gerne vil eje original CDen da helt sikkert køber den.

Og hvis du hentyder til mig, så kan jeg fortælle dig at jeg har købt online versionen af den for at få de enkelte numre, for at "gøre kunsten efter"

Ebzen
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Haha - fuck nu af med dit selvhellige pis. Det er der nok af på mm.
Billede
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Ebzen skrev:
Fairground skrev:Jeg syntes IKEA's møbler er virkelig ringe kvalitet så derfor hugger jeg dem istedet for at købe dem!

Mon ikke du skulle tage at vågne lidt op så ? :)

Det er jo sådan virkeligheden hænger sammen, folk downloader musik fra internettet fordi det er nemmere end at gå ned i en pladeforretning for at høre den.
Der hersker ingen tvivl om at de folk der gerne vil eje original CDen da helt sikkert køber den.

Og hvis du hentyder til mig, så kan jeg fortælle dig at jeg har købt online versionen af den for at få de enkelte numre, for at "gøre kunsten efter"

Ebzen

Er du sikker på du selv ved hvad du mener?

I dit første indlæg skriver du at når cd'en alligevel er så dårligt lavet er det ikke mærkeligt at folk downloader den istedet for at købe den. I dit nyeste indlæg skriver du så at du/i/folk bare downloader den for at høre den.

Jeg er som sådan ligeglad om du downloader den, brænder den i 716 eksemplarer og deler den ud til alle du møder mens du nynner tysk tonserdance. Du kan bare ikke forsvare download / tyveri med at det alligevel også alligevel var dårlig kvalitet. Hvis du er gammel nok til at downloade skidtet så stå dog ved det istedet for alle mulige undskyldninger.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Cecil

Indlæg af Cecil »

thanks
Den Evige Jagt Efter Regnbuen
flubber

Indlæg af flubber »

lækkert

Billede
It`s not only the music, it`s the beat...
Besvar