T-shirt sider
Redaktør: Moderators
T-shirt sider
Hejsa
Har folk ikke lyst til at komme med alle deres forskellige links til t-shirt sider ala tshirthell.com? evt. nogle danske nogen, men ikke et krav
Har folk ikke lyst til at komme med alle deres forskellige links til t-shirt sider ala tshirthell.com? evt. nogle danske nogen, men ikke et krav
Tjow
Re: T-shirt sider
Jeg køber en del ved threadless.com og designbyhumans.com
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Thisokay får også snart div. simpel merchandise
Har købt et par stykker fra Play.com:
http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/- ... type=genre
http://www.play.com/Clothing/T-Shirts/- ... type=genre
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
bruger selv www.80spurple.com fra 22 dollars ..
threadless hr ofte tilbud og så ryger der shirts helt ned til 5 dollars og hættetrøjer til 25. Mums.
Hvad med Told og andre afgifter er der det på threadless, designbyhumans og 80spurple?
har fået pakker fra threadless 6 - 7 gange og kun blevet taget en gang. Og når man køber ved tilbud som jeg oftes gør - så er det stadig billig selvom told og skat hopper på pakken.
Jeg har samme erfaring som DjMail angående Threadless, dog har mit aldrig været i tolden.
Gælder det T-shirts derfra, så kan man vælge at få dem sendt enkeltvis, så ryger de absolut under toldgrænsen.
Gælder det T-shirts derfra, så kan man vælge at få dem sendt enkeltvis, så ryger de absolut under toldgrænsen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
Super. Mange tak skal i have, det er helt sikkert nogle sider der bil blive anvendt..