DJ_Linden_-_Calabrias_Satisfaction-Bootleg-2004
Redaktør: Moderators
Re: DJ_Linden_-_Calabrias_Satisfaction-Bootleg-2004
gir det en lytter
checkin' out
CEO at SPECIFIC RADIO - hands-up, house, electro, top40
Mail: una at specific dot dk | Website: www.specific.dk
Mail: una at specific dot dk | Website: www.specific.dk
Lyder lækkert, tjekker det lige.
oversat til dansk: retagger, smider på specific's nonstop, samt smider som video på youtube og facebook under eget navn..DJ UNA skrev:checkin' out
"Pushed Thanks Button" .. Skal da høres
jeg skulle til at skrive at der vel skal findes inspiration til det nye track der skal udgives...chreddy1 skrev:oversat til dansk: retagger, smider på specific's nonstop, samt smider som video på youtube og facebook under eget navn..DJ UNA skrev:checkin' out
haha, well saidchreddy1 skrev:oversat til dansk: retagger, smider på specific's nonstop, samt smider som video på youtube og facebook under eget navn..DJ UNA skrev:checkin' out
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
Haha hvor sjovt.. I aftes var jeg fint på specific's chat.. Men nu her idag da jeg kom hjem, var jeg sq bannet.. Mon ikk det er UNA der lige har kigget forbi og set min lille kommentar om sandheden..HAlleBy skrev:haha, well saidchreddy1 skrev:oversat til dansk: retagger, smider på specific's nonstop, samt smider som video på youtube og facebook under eget navn..DJ UNA skrev:checkin' out
Kunne meget vel tænkes haha nej nej how low can u gochreddy1 skrev:Haha hvor sjovt.. I aftes var jeg fint på specific's chat.. Men nu her idag da jeg kom hjem, var jeg sq bannet.. Mon ikk det er UNA der lige har kigget forbi og set min lille kommentar om sandheden..HAlleBy skrev:haha, well saidchreddy1 skrev:oversat til dansk: retagger, smider på specific's nonstop, samt smider som video på youtube og facebook under eget navn..DJ UNA skrev:checkin' out
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
Prøver lige at tage en lytter
Lytter da os lige.. Maaske..
-
prøver lige at høre