Jeg har fået den store pakke på lovligvis. Fik de gamle til at betale, efter de har fandt udaf mit svindel nummer Så jeg betaler, eller de betaler for pakken.
Det er kun få uger siden, politiet tog et par tyveknægte på fersk gerning i Ny Munkegade i Århus. De var i færd med at stjæle programmer og er nu blevet sigtet for tyveri.
Haha, det er godt nok nedtur.
Nej så hellere stjæle det hele på digital vis, og kun se tv, man egentligt har sat sig ned for at se :) - Alt bliver alligevel rippet i dag, så tv er overflødigt! Fatter ikke dem der gider sidde og se reklamer og blive afbrudt midt i en udsendelse - det er simpelthen for 90'er.
Nu er jeg røget fra fuldpakken igen, da de lavede prisstigninger på vores anlæg, så nu hedder den grundpakken. Men jeg er vel ikke den eneste som kan modtage alle kanaler fra fuldpakken digitalt, men ikke analogt, efter YouSee frigav digital tv til alle uden det koster ekstra? Jeg har en Sony V4500 med DVB-C MPEG4 tuner indbygget.
Haha genial tråd. Jeg bor i et rum oven på en TV butik, burde se om jeg kunne fedte mig ind på deres signal.. Har fundet et antenne stik heroppe men det viser kun de 3 standard kanaler.. (har ikke haft mit tv tændt efter det nye signal så har ingen anelse om hvad der er sket..)