Kessler vs. Andre Ward.

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
pa
Geografisk sted: Hidden
Kontakt:

Kessler vs. Andre Ward.

Indlæg af pa »

Hej. Jeg er i den situation at jeg ikke vil betale 500,- for at se Mikkel Kessler mod Andre Ward.
Er der evt. nogen der ved hvor det vil være muligt at streame kampen?
Ifl. EB er det kun i Danmark at kampen er pay per view. Så der må da være udenlandske hjemmesider der livestreamer. Spørgsmålet er bare hvilke?
Jeg har ikke haft held indtil nu.
Soaring
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kessler vs. Andre Ward.

Indlæg af Liquid^ »

Man skulle kunne købe stream her. Der skulle komme pris og info et par dage før. Har læst på andre forums at flere har haft ringet til dem og den skulle være god nok.

http://www.primetimelive.co.uk/

Jeg holder i hvert fald øje med siden. £6 kan jeg godt undvære.
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Tror det her sted er hvad du søger http://www.myp2p.eu/ der er folk der nok bedre kan svare dig, ellers kan det være du kan finde noget selv, ved at kigge rundt
der inde....
Celebrate Your Life With House
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

myp2p er fint nok men kvaliteten er også derefter. Jeg satser på at købe det online stream fra primetime så man faktisk kan se hvad der foregår. Har tidligere set flere kampe via myp2p og alle har været præget af mindre god kvalitet og lag. Men det er jo også gratis så man kan ikke rigtigt tillade sig at brokke sig over det.
Det er selvfølgelig op til hver enkelt hvad man vil. Det var bare min mening :)
cyrus
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Indlæg af cyrus »

Nå ja :D
Nu har jeg aldrig rigtig set noget derinde, det er kun blivet til få gange hvor jeg har set en liverpool kamp, men syntes nu nok du kan være heldig at finde ordentlig streams, har da selv set enkelte liverpool kampe eller spanske kampe på 500kbps - 800kbps så begynder det jo at ligne noget..
Men gider heler ikke se noget under 500kbps, det er egentlig også en umulig opgave at se noget så..
Celebrate Your Life With House
Besvar