It's like magic!DjMail skrev:Fandt efter flere år min Inside the Whale - In natures uniform CD, signeret af Troels som nu er bassist i Baal så vidt jeg husker.
Har savnet den CD lige siden den dag den blev væk.
Egentlig meget sejt at jeg kan få den væk mens jeg boede hjemme, flytte i lejlighed uden at finde den og så flytte i en anden lejlighed og bo der i 4 år for så at finde den ved et tilfælde... Smukt
Glædestråd
Redaktør: Moderators
Re: Glædestråd
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
er snart færdig med 20 siders projekt.. (lige pt. fylder det dog lidt over 30? hjælp.. :S)
Hvis du synes du betaler for meget i billetpris, så skal du tage det op med trafikstyrelsen, da de sætter loftet for billetprisen og DSB, Arriva samt lokaltransporten sætter priser inden for dette loft i fællesskab.Fairground skrev: Så ved jeg da hvorfor jeg skal betale mere og mere billeterne.. brænd i helvede DSB!
Men ja det er en fremragende gave, jeg er glad for den og sammen med min ustyrlig høje løn for et studiejob, gør det jeg gider bruge tid på kunder, der mener jeg er sendt fra Helvede og kun vil dem ondt. Det gælder også kunder der prøver at slå mig, der vil lægge sag an mod mig, råber af mig, snitter i mine kolleger med kniv og generelt truer med vold.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DSB, TDC og PostDK vil bare altid være hadet i min verden.
Og det er uanset om jeg så vil få verdens bedste behandling - lad os kalde det min form for religion.
Og det er uanset om jeg så vil få verdens bedste behandling - lad os kalde det min form for religion.
Du/I må hade dem så meget i vil. Personligt har jeg intet imod nogle af tre ovenstående. Til gengæld er 3 øverst på min liste over firmaer, der ikke burde eksistere, men det hører til i brokketråden
-
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Prøv at bo i kbh i et par måneder hvor du hænger på DSB for at kunne komme til og fra arbejde så tror jeg vi bliver utroligt enige. Daglige aflysninger, forsinkelser, toge som midt på turen nedlægges for ikke DSB's forsinkelses statestik ser for dårlig ud. osv. osv osv. Hver dag når man står på stationen og hører dagens undskyldninger bliver man nød til at tage sig til hovedet. I DSB findes åbenbart ikke helt enkelte ting som forberedelse, planlæggelse og backup planer.QrazyLeg skrev:Hvis du synes du betaler for meget i billetpris, så skal du tage det op med trafikstyrelsen, da de sætter loftet for billetprisen og DSB, Arriva samt lokaltransporten sætter priser inden for dette loft i fællesskab.Fairground skrev: Så ved jeg da hvorfor jeg skal betale mere og mere billeterne.. brænd i helvede DSB!
Men ja det er en fremragende gave, jeg er glad for den og sammen med min ustyrlig høje løn for et studiejob, gør det jeg gider bruge tid på kunder, der mener jeg er sendt fra Helvede og kun vil dem ondt. Det gælder også kunder der prøver at slå mig, der vil lægge sag an mod mig, råber af mig, snitter i mine kolleger med kniv og generelt truer med vold.
Jeg skulle for et par uger siden bruge deres vidunderlige Intercity. Da toget ankommer hvilket er midt i myldretiden vælger de at lukke 2 ud 4 vogne hvilket gør at der ikke er plads til halvdelen af de folk som skal med. Jeg tænker "pis, men jeg har en vigtig aftale så jeg sætter mig bare i DSB 1' og betaler de 50kr. ekstra det koster.". Nej nej for midt i finanskrisen hvor den generelle tendens ellers er faldende priser har DSB lige valgt at hæve prisen 50% fra 50 til 75kr. for denne udsøgte service at rent faktisk kunne side ned, halvrådent frugt og lunkent vand.
Hvis jeg ydede den service DSB og deres personale gør overfor deres kunder ville jeg være fyret indenfor et par uger. Godt man har monopol!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Vi har faktisk ikke monopol. Arriva kunne dog kun gøre det billigere på ganske få strækninger, men med samme billetpris (da det er den fællesaftale) Jeg tror dog Metroen er fastsat individuelt mellem Trafikstyrelsen, DSB og MOVIA.
Prisstigningen til '1 var jeg ikke klar over, men det er også først nu det er kommet til hele landet så vidt jeg ved, ja ærgeligt. Men jeg forsvarer ikke DSB, har utrolig lidt med dem at gøre, endsige deres togdrift. Målet er at Kort & Godt skal være selvstyret, uden for DSB-regi, men med DSB Billetsalg. Også derfor vi går rundt og ligner reklamesøjler (Tak til min latterlige chef, der kun kan finde ud af at sende trusselsbreve). På intet tidspunkt forsvarer jeg DSB, jeg taler kun om mine egne oplevelser som en del af noget meget udskældt, og vi har det sgu godt, taget kunderne i betragtning - Jeg har oplevet folk ville have deres rejsegaranti udbetalt efter én havde kastet sig ud foran et tog på Fyn - det kan man ikke rigtigt gardere sig imod. De brokkede sig over forsinkelsen, også efter de havde fået forklaringen, og forlangt busser indsat. Det havde DSB også bestilt, men der går lige noget tid før en bus kan komme til det specifikke sted, og der er skaffet chauffører. Der synes jeg folk er latterlige.
Til gengæld mener jeg det er latterligt at Kort & Godt er så satans uigennemskueligt. Vi fungerer som billetsalg, men kan ikke refundere billetter. Jeg har et ti minutters kursus til hele billetsystemet (hvilket også er grunden til jeg ikke kan refundere billetter), hvor en ansat i billetsalget har tre måneder. Det kan kunden ikke se og forklaringen er vores manglende relation til DSB, der allerede nu flere steder skinner meget igennem (dog ikke på julegavesiden ) Her vil jeg ofte rose kunden for at være forstående, når man giver dem forklaringen. Det hjælper så også på det at vi intet sted i butikken har et dsb-logo, ej heller vores arbejdstøj.
Nå, hvem har noget andet at glæde sig over?
Prisstigningen til '1 var jeg ikke klar over, men det er også først nu det er kommet til hele landet så vidt jeg ved, ja ærgeligt. Men jeg forsvarer ikke DSB, har utrolig lidt med dem at gøre, endsige deres togdrift. Målet er at Kort & Godt skal være selvstyret, uden for DSB-regi, men med DSB Billetsalg. Også derfor vi går rundt og ligner reklamesøjler (Tak til min latterlige chef, der kun kan finde ud af at sende trusselsbreve). På intet tidspunkt forsvarer jeg DSB, jeg taler kun om mine egne oplevelser som en del af noget meget udskældt, og vi har det sgu godt, taget kunderne i betragtning - Jeg har oplevet folk ville have deres rejsegaranti udbetalt efter én havde kastet sig ud foran et tog på Fyn - det kan man ikke rigtigt gardere sig imod. De brokkede sig over forsinkelsen, også efter de havde fået forklaringen, og forlangt busser indsat. Det havde DSB også bestilt, men der går lige noget tid før en bus kan komme til det specifikke sted, og der er skaffet chauffører. Der synes jeg folk er latterlige.
Til gengæld mener jeg det er latterligt at Kort & Godt er så satans uigennemskueligt. Vi fungerer som billetsalg, men kan ikke refundere billetter. Jeg har et ti minutters kursus til hele billetsystemet (hvilket også er grunden til jeg ikke kan refundere billetter), hvor en ansat i billetsalget har tre måneder. Det kan kunden ikke se og forklaringen er vores manglende relation til DSB, der allerede nu flere steder skinner meget igennem (dog ikke på julegavesiden ) Her vil jeg ofte rose kunden for at være forstående, når man giver dem forklaringen. Det hjælper så også på det at vi intet sted i butikken har et dsb-logo, ej heller vores arbejdstøj.
Nå, hvem har noget andet at glæde sig over?
Det har jeg!QrazyLeg skrev:Nå, hvem har noget andet at glæde sig over?
Jeg har kunnet sovet længe de sidste to dage, i weekenden skal der købes juletræ og pyntes op til jul - og jeg har fødselsdag om præcis 8 dage
Det er december!!!!
Har lige afsluttet dykkerkursus Har vaeret nede paa 18 meters i dag dybde blandt et skibsvrag fra 1986. Det var nice! MASSER af forskellige fisk i alle mlige farver!!
much love
much love
lækkert
Læser for det meste med i dette topic, men...
Jeg overtager mit først købte hus d. 15 dec. - Skal i samme omfang , sættes lidt istand. Så jeg er lidt off ^^ Til glæde for nogle, hoho...
Men er tilbage senere i foråret 2010
Det var et tilfælde at jeg købte hus, et hus til 1.4 mil, jeg bød 950,000 - og fik det... Sådan kan det gå..
God jul & Godt nytår.
/wlt
Jeg overtager mit først købte hus d. 15 dec. - Skal i samme omfang , sættes lidt istand. Så jeg er lidt off ^^ Til glæde for nogle, hoho...
Men er tilbage senere i foråret 2010
Det var et tilfælde at jeg købte hus, et hus til 1.4 mil, jeg bød 950,000 - og fik det... Sådan kan det gå..
God jul & Godt nytår.
/wlt
the sound won't listen!
Lækkert køb wlt God fornøjelse med ombygning, flytning og det hele.
Og min glæde lige nu udspringer af at sidde i en stue, fyldt med julepynt, juletræ og en god nat med Adobe Illustrator
WUHU \o/
Og min glæde lige nu udspringer af at sidde i en stue, fyldt med julepynt, juletræ og en god nat med Adobe Illustrator
WUHU \o/
Liv og lalleglade dage hele weekenden, som nu skal fejres med en arbejdsnat med fingrene dybt nede i gryden med kode. Hvorfor på en søndag? Fordi juleferien fra studiet landede meget tidligt i år
Har haft en dag fyldt med gode nyheder og har fået produceret 6-7 sider til mit projekt, og de er faktisk med et nogenlunde indhold også hehe.
Og så er det dejligt at kunne se frem til en god fest lørdag og en endnu bedre fest d.27 dec og et 2010 med alt alt for mange bookinger.
Og så er det dejligt at kunne se frem til en god fest lørdag og en endnu bedre fest d.27 dec og et 2010 med alt alt for mange bookinger.
DET SNER! <3
Jeg har fået en førjulegave af min mor - 5000 bobs lige ned i lommen.
Og så har jeg fødselsdag på fredag
Jeg har fået en førjulegave af min mor - 5000 bobs lige ned i lommen.
Det kan jeg kun tilslutte mig! Julefrokost lørdag og den samme fest som du taler om den 27. - det blir fantastisk!DjMail skrev:Og så er det dejligt at kunne se frem til en god fest lørdag og en endnu bedre fest d.27 dec
Og så har jeg fødselsdag på fredag
Min onkel kommer en tur hjem fra USA torsdag (dog i en trist anledning), min bror kommer hjem fra Kbh fredag og min søster kommer hjem fra Irland tirsdag. Det bliver en rigtig god jul!
Og så juleferie fra idag.
Og så juleferie fra idag.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
Har fået mig en HTC Hero. Det er satme en lækker lille sag. Er overrasket over hvor hurtigt jeg lærer at skrive på sådan en dims Det går hurtigere for hver besked der skrives.