Dj P@nduro videoyearmix 2009

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Defected
Indlæg: 85
Tilmeldt: 26 apr 2002, 12:26

Re: Dj P@nduro videoyearmix 2009

Indlæg af Defected »

Takker for HQ udgaven
Ebzen
Indlæg: 19
Tilmeldt: 28 sep 2002, 22:14
Kontakt:

Re: Dj P@nduro videoyearmix 2009

Indlæg af Ebzen »

Som altid, når Panduro mixer er det fuldkommen stilrent. Klassen´s rene duksedreng.

Det er sku i orden mixet Panduro! Helt sikkert en af mine farvoritter i år. (Og sikkert næste år)

Jeg må lige få fat i en HQ udgave på et tidspunkt, også skal det da ses på storskærmen.

MVH

Ebzen
xtreme
Indlæg: 164
Tilmeldt: 06 nov 2002, 22:44
Kontakt:

Re: Dj P@nduro videoyearmix 2009

Indlæg af xtreme »

Takker, har nu fået købt mig en rapidshare konto så jeg kunne få hivet den ned :)
Defected
Indlæg: 85
Tilmeldt: 26 apr 2002, 12:26

Re: Dj P@nduro videoyearmix 2009

Indlæg af Defected »

Indtil videre slår Panduro både Euroadrenaline og JimTV mixet suverent. Er dog meget skuffet over Euroadrenaline, dårlige overgange mm. Panduros er meget stil rent og uden fejl. Er dog spændt på at se hvad TMF byder på i år. Keep it up Panduro
cosmo
Indlæg: 11
Tilmeldt: 30 dec 2009, 00:13

Re: Dj P@nduro videoyearmix 2009

Indlæg af cosmo »

FUCK et lækkert Videomix P@nduro... dine videomix er klart det bedste jeg nogensinde har set.. Har du overvejet at prøve at lave et kommercielt for f.eks Mtv DK?
dj p@nduro
Indlæg: 67
Tilmeldt: 17 jun 2003, 13:45
Kontakt:

Re: Dj P@nduro videoyearmix 2009

Indlæg af dj p@nduro »

Jeg takker og bukker for alt den fine respons mit første årsmix har fået, ville dog godt have haft det en smule længere men tiden var der ikke måske næste år..:-)

Godt Nytår til alle

og stor tak til Iso Nick
Pilskadden Aka. 80er
Indlæg: 161
Tilmeldt: 24 apr 2002, 14:21
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Re: Dj P@nduro videoyearmix 2009

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Ja det satme klasse !
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
cyrus
Indlæg: 1051
Tilmeldt: 05 jan 2008, 17:18
Geografisk sted: Jaa..... Lige der hvor det sker...

Re: Dj P@nduro videoyearmix 2009

Indlæg af cyrus »

Lidt en sen anmeldelse, men sad lige og hørte mixet igen..
Må sige det helt sikkert ligger i toppen af mix (musik/video) jeg har set og hørt..
Rigtig godt skuldret..

Og lige en sidste ting, var det muligt om man kunne få det op i en lyd fil (mp3/wav)
Celebrate Your Life With House
Besvar