koder på rar filer

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Smejs
Indlæg: 294
Tilmeldt: 26 apr 2002, 15:12

koder på rar filer

Indlæg af Smejs »

Nu havde jeg så downloadet et par film til at se, men finder ud af at begge er password protected og det er mildest talt et helvede at prøve at få fat i koden.

Nogen der ved om det er måden de kører det på fremover?

nogen der evt har en kode til de her to film.

Paranormal Activity[2009]DvDrip-aXXo.rar

Twilight.Saga.New.Moon.2009.R5.LiNE.XviD-BaLD.rar

pft

Smejs
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Re: koder på rar filer

Indlæg af QrazyLeg »

Koden er sandsynligvis mere afhængig af hvor du har hentet det fra (ikke om det er en rapidshare eller torrent, men webstedet, hvor du har fundet filmene)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Smejs
Indlæg: 294
Tilmeldt: 26 apr 2002, 15:12

Re: koder på rar filer

Indlæg af Smejs »

QrazyLeg skrev:Koden er sandsynligvis mere afhængig af hvor du har hentet det fra (ikke om det er en rapidshare eller torrent, men webstedet, hvor du har fundet filmene)
tror bare det er en omgang lort.

samtlige film jeg forsøgte at hente var enten i password proctectede rar filer eller krævede et specielt program for at bruge, som man skulle købe.

Hvor kan man hente troværdige filer henne?
Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Indlæg: 1631
Tilmeldt: 21 nov 2005, 01:08
Geografisk sted: Jydeland

Re: koder på rar filer

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Warez kan vist generelt ikke kategoriseres som ´troværdigt´....
- det er vist mere et spørgsmål om hvem man tør stole på ;)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Smejs
Indlæg: 294
Tilmeldt: 26 apr 2002, 15:12

Re: koder på rar filer

Indlæg af Smejs »

Plys - det nye kuld skrev:Warez kan vist generelt ikke kategoriseres som ´troværdigt´....
- det er vist mere et spørgsmål om hvem man tør stole på ;)

det er selvfølgelig sandt, men Axxo filer plejer at være 100 % pålidelige (ihvert fald var de på piratebay), men selv de filer var rørt ved så man ikke kunne afspille dem, så hvor kan man være nogenlunde sikker på folk ikke har rørt filerne inden de er lagt op?
Zivago
Indlæg: 1510
Tilmeldt: 24 apr 2002, 16:06

Re: koder på rar filer

Indlæg af Zivago »

Smejs skrev:Nu havde jeg så downloadet et par film til at se, men finder ud af at begge er password protected og det er mildest talt et helvede at prøve at få fat i koden.

Nogen der ved om det er måden de kører det på fremover?

nogen der evt har en kode til de her to film.

Paranormal Activity[2009]DvDrip-aXXo.rar

Twilight.Saga.New.Moon.2009.R5.LiNE.XviD-BaLD.rar

pft

Smejs
Jeg har set, at der på nogle af de sider som har disse password beskyttede filer liggende, står koden et eller andet sted på siden med "små" bogstaver. Nogle gange er de nævnt i kommentarerne til torrenten. Kig dig godt for på siden for at finde pass, eller spørg efter den via kommentar mulighenden, på siden du finder torrenten.
Andre gange skal du være medlem af et bestemt site, for at få password - eller endda adgang til filerne.

Zivago
Brugeravatar
aroxdk
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 01 jan 2005, 18:00
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Re: koder på rar filer

Indlæg af aroxdk »

Det er sikkert nogle svin, der dirigerer dig til aldeles risikable hjemmesider. Slet lortet og find en respektabel tracker/side. Henter normalt kun dvdr, men pga min brors elendige forbindelse skulle jeg hente xvid i julen og hver anden var virus lort..... Godt at være hjemme igen :)
PS. Bruger selv usenet, men kender flere der er hoppet i meget slemme fælder der også, men som sagt har jeg aldrig misset hjemmefra.... Men henter kun fra reports fra de bedste btw ;)
goafreak
Indlæg: 4590
Tilmeldt: 19 aug 2002, 19:42
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Re: koder på rar filer

Indlæg af goafreak »

Smejs skrev:
Plys - det nye kuld skrev:Warez kan vist generelt ikke kategoriseres som ´troværdigt´....
- det er vist mere et spørgsmål om hvem man tør stole på ;)

det er selvfølgelig sandt, men Axxo filer plejer at være 100 % pålidelige (ihvert fald var de på piratebay), men selv de filer var rørt ved så man ikke kunne afspille dem, så hvor kan man være nogenlunde sikker på folk ikke har rørt filerne inden de er lagt op?
Som han selv har skrevet på et tidspunkt: Gå efter de filer han selv har uploadet. Han har en bruger på thepiratebay og diverse andre torrent-sider.
BØH
Besvar