Ja jeg sad lige og surfede og kiggede djs igennem på Prime
og fandt så Toffi Jay der i sit set til showcase 09 spiller end ret så fed udgave af satisfaction med noget vocal ind over jeg kan bare ikke finde ud af om det noget homemade eller om det er til at få fingerne i
link til hvor det kan høres er her det kommer en smule inde i den korte film der er lagt op af hans set
http://www.prime-agency.dk/index.php?id=1134
REQ: Remix af benny benassi satisfaction
Redaktør: Moderators
Re: REQ: Remix af benny benassi satisfaction
bare en vokal ind over og så lidt eq på tracket.
Gal nogle overgange og effekter/filters..
Vokalen er snuppet fra Tone-Loc Meets Zz-Bros. - Funky Cold Medina
Stay tuned.. Play hard.. Be real..
- FreakyFreakJan
- Geografisk sted: Sjælland
Han får godt nok bruget noget flangerCCK^ skrev:bare en vokal ind over og så lidt eq på tracket.
-
- Geografisk sted: Denmark
jatak, jeg syntes det er dødirriterende .. og korte klip man ser af ham, er da heller ikke teknisk i top...celfa skrev:Han får godt nok bruget noget flangerCCK^ skrev:bare en vokal ind over og så lidt eq på tracket.
im a sucker for house music
jeg synes flanger er fedt! og han formår at bruge det rigtig nice, grunden til at han virker som en ikke særlig teknisk dygtig dj er dårlig klipning! andet er der ikke at sige til det!
Flanger kan være okay i små mængder, men det er vidst hans eneste "tekniske kunnen"frejkrt skrev:jeg synes flanger er fedt! og han formår at bruge det rigtig nice, grunden til at han virker som en ikke særlig teknisk dygtig dj er dårlig klipning! andet er der ikke at sige til det!
Du kan hvert fald ikke give dårlig klipning skylden for den noget så elendige overgang efter radio ga ga..