Jeg ønsker en test inde på min hjemmeside.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
esman123
Indlæg: 16
Tilmeldt: 15 apr 2007, 22:00

Jeg ønsker en test inde på min hjemmeside.

Indlæg af esman123 »

Hay :wink:

Jeg ønsker at få en test ind på min hjemmeside. En test hvor man f.eks. stiller et spørgsmål. også er der 4 valgmuligheder, hvor det ene svar er korrekt. Når man så klikker "svar", så kan man se resultatet af testen.

- Kender i f.eks. en hjemmeside eller andet, hvor man kan lave sådan en.
Den må gerne koste penge og være professionel og nem at gå til..

Håber I kan hjælpe. :D
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ
Indlæg: 3722
Tilmeldt: 16 jan 2007, 20:51

Re: Jeg ønsker en test inde på min hjemmeside.

Indlæg af Maunus »

så er der sikkert nogle som spørger hvor avanceret du vil have den og om det skal være til html, php eller noget andet..
esman123
Indlæg: 16
Tilmeldt: 15 apr 2007, 22:00

Re: Jeg ønsker en test inde på min hjemmeside.

Indlæg af esman123 »

Hmm.. Jeg tror det skal være html. Jeg er ikke så skarp til hjemmesider.
Har en ved E-hjemmeside, hvor man ligesom har en "hjemmeside skabelon"
dwr
Moderator
Indlæg: 2795
Tilmeldt: 22 apr 2002, 02:44

Re: Jeg ønsker en test inde på min hjemmeside.

Indlæg af dwr »

Umiddelbart kan jeg ikke se noget om, hvilke programmeringssprog deres server-daemon understøtter, men deres egne sider er ihvert fald skrevet i asp. Når jeg ser på de sider andre har lavet, så ser det ikke umiddelbart ud til, at du selv kan skrive sider, men kun kan redigere i deres skabeloner (det ved jeg dog ikke med sikkerhed).

Derudover er det relevant for dig at vide om en database er tilknyttet, som du kan bruge til at lagre dine data i, da du ellers bliver nødt til at gemme dem i en tekstfil, hvilket bestemt ikke er særlig hensigtsmæssigt eller at anbefale.


Jeg skal dog understrege, at det ikke er en opgave jeg kan påtage mig, da jeg ikke har tid eller overskud - desværre. Men nu har du ihvert fald lidt at undersøge ;)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Will
Chart Attack VIP
Indlæg: 890
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:47

Re: Jeg ønsker en test inde på min hjemmeside.

Indlæg af Will »

tjek hotscripts.com
Besvar