Hey folkens
Jeg har downloadet Inglourious.Basterds.2009.1080p.BluRay.AVC.DTS-HD fra Nordic-T. Jeg har så anvendt ImgBurn 2.5.0.0 til at lave en .iso. Jeg mounter med Daemon Tools Lite 4.35.5.0068 og afspiller med PowerDVD 9.0.2320.0. Og så troede jeg, jeg skulle have mig en rigtig fed oplevelse med bl.a. DTS HD-MA.
Lyden er der også - men billedet 'flimrer' jævnligt. Det vil sige, at i en brøkdel af et sekund bliver billedet sort. Ikke med faste mellemrum, men det er ofte. Hvis jeg spoler tilbage, lader det til, at det er de samme steder, det flimrer, så det virker ikke som om, det er under afspilningen, der er noget galt.
Hvad gør jeg galt??
På forhånd tak!
xavis
Inglorious Basterds 'flimrer'
Redaktør: Moderators
Inglorious Basterds 'flimrer'
Beware - the return of the pigs is near!!
Re: Inglorious Basterds 'flimrer'
kan du ikke bare afspille filen i powerdvd ? da underligt at lave den om ?
Hvordan gør man det nemmest? Jeg tænker, man så bliver nødt til at loade de enkelte .vob-filer - og det synes jeg ærligt talt er noget besværligt rod.. Eller er der noget, jeg har overset?
Tænkte på om du ikke kunne afspille mkv filen fra Inglourious.Basterds.2009.1080p.BluRay.AVC.DTS-HD direkte i powerdvd, så du ikke skal lave den om ,brænde den og så mounte bagefter.
Lige i den release er der ikke nogen .mkv-fil - det var derfor jeg hentede den, fordi jeg så regnede med, jeg ville ku' få den optimale lyd og ditto billede. Men hvis der havde været en .mkv-fil, ville jeg netop ikke få den korrekte lyd ud.
Releasen er et image af blu-ray-skiven - den er bare ikke indeholdt i en iso eller lign.
I øvrigt skal der selvfølgelig ikke stå .vob-filer i mit tidligere indlæg, men .m2ts-filer.
Releasen er et image af blu-ray-skiven - den er bare ikke indeholdt i en iso eller lign.
I øvrigt skal der selvfølgelig ikke stå .vob-filer i mit tidligere indlæg, men .m2ts-filer.
Du burde nu nok kunne få den rigtige lyd ud, hvis du henter .mkv, hvis du bare henter dem med et rigtigt lydformat
<---------------------------->
§1 I'm always right
Er der nogen, der har en idé om, hvorfor det flimrer??
Det er vel ikke fordi, det har noget med computerens ydelse at gøre? Mit mediecenter har en Core2 Duo E4800 3GHz og 4 GB ram.
Budnkortet er et GigaByte GA-E7AUM-DS2H - bl.a. med onboard NVIDIA GeForce 9400.
Det er vel ikke fordi, det har noget med computerens ydelse at gøre? Mit mediecenter har en Core2 Duo E4800 3GHz og 4 GB ram.
Budnkortet er et GigaByte GA-E7AUM-DS2H - bl.a. med onboard NVIDIA GeForce 9400.
Jeg har lige fundet ud af, at den flimrer (sort skærm i et splitsekund), hver gang underteksterne vises og forsvinder igen - hvis jeg ikke har undertekster på, er der heller ingen flimren!
Hvad er det, der gør det? Og vigtigst af alt: kan I sige mig, hvad jeg gør for at løse det??
Hvad er det, der gør det? Og vigtigst af alt: kan I sige mig, hvad jeg gør for at løse det??