Nogen der bor i Nyborg?
Redaktør: Moderators
Nogen der bor i Nyborg?
Er der nogen herinde fra som der bor i Nyborg?
Hvis ja, hvor lang tid tager det ca. at gå fra Nyborg st. og så til Nyborghallerne på Halvej 1? Man skal vist gå lige til højre når man kommer ud fra stationen og så ned af et stisystem (kan jeg også se på Google). Men hvor lang tid tager det? :)
Hvis ja, hvor lang tid tager det ca. at gå fra Nyborg st. og så til Nyborghallerne på Halvej 1? Man skal vist gå lige til højre når man kommer ud fra stationen og så ned af et stisystem (kan jeg også se på Google). Men hvor lang tid tager det? :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Re: Nogen der bor i Nyborg?
Ifølge diverse sider, så tager det 12-14 minutter i bus, 2minutter i bil og der er 1,3km på bil ruten, så det vil nok ikke tage meget mere end 15min at gå.
Nej, det satser jeg bare på. Der var bare ikke nogen af de maps-tjenester jeg kunne finde, som kendte smutvejen igennem stisystemet.
nco\\ CHART ATTACK 1999
nco,
nu kan jeg ikke huske hvad siden hedder, men kan huske min kusine brugte en side på nettet til at tegne den rute hun løb, for at finde ud af hvor langt også.. kunne du ikke bruge sådan et "program" til at tegne din rute og så finde det ud af den vej ?
nu kan jeg ikke huske hvad siden hedder, men kan huske min kusine brugte en side på nettet til at tegne den rute hun løb, for at finde ud af hvor langt også.. kunne du ikke bruge sådan et "program" til at tegne din rute og så finde det ud af den vej ?
Den har jeg selv brugt også. Det er IFORM som har det. Google Maps har det også. Men det var selvfølgelig en mulighed. Men jeg har fået snakket med en som har været der før. Men tak for alle inputs.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Skal lige hilse og sige en taxa kostede 104 kr., men det ikke tog mere end 10 min. at gå.
nco\\ CHART ATTACK 1999
dyr taxi :/
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Nej det er bare provinspris
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Ja eller falang pris.
Lidt dyrere for turister
Lidt dyrere for turister
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
- Pesimisten
- Geografisk sted: Sådan ca midt i DK
Ace skrev:Ja eller falang pris.
Lidt dyrere for turister
Dada fucking Life
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!
we want, to serve you cookies with a smile...
Lige musik for mig!